- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Kutyák a parton

2009. augusztus 04. - Antibaby
Gurulsz végig a Római-parton, és sorminta: fekete kutya, barna kutya, fehér kutya, foltos kutya, kis kutya, nagy kutya, vadászkutya... úgy húsz méterenként váltakoznak, de ugyanazt csinálják. Gazdi egy botot bedob a vízbe, a kutya beúszik, kihozza. Bedob, kihoz, bedob, kihoz, bedob, kihoz. Végelgyengülésig, vagy amíg le nem megy a nap.
Imádom nézni őket, amikor gondtalanok. Márpedig, ha bot van, azok. Ha bot van, minden van. A világ problémái egy pillanat alatt megszűnnek. Saját kutyát ugyan nem szeretnék, egyszer már leszerepeltem mint gazda. Azóta felnőttem és rájöttem, tisztelem és szeretem annyira őket, hogy ne én legyek a gazdájuk. De nézni, azt bármikor. Az a mindentbele harc, amit egy faággal tudnak vívni... ahogy ráharapnak, de csak a végénél, sosem a közepén... és el kell vonszolniuk haza, feltétlenül... az alacsonyabbak magasra emelik a fejüket, hogy az ág minél kisebb részen érjen le a földre... Meg kell zabálni őket!

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr876823841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

56007 2009.08.05. 07:17:04

és a kicsi kutya mindig a legnagyobb botot akarja hazahúzni. :-) miért szerepeltél le mint gazda? mikor?

2582 2009.08.05. 08:58:04

Régen, úgy 12-13 éves voltam, és még éretlen az ilyesmihez. Elrontottam szegényt, és nem foglalkoztam/-tunk vele eleget, illetve de, még kutyaiskolába is hordtam, de sokat volt egyedül is. Ma sem tudom, mit kellett volna másként, de azt már igen, hogy gazdának lenni felelősség, és ha valakinek olyan az élete, mint az enyém (legalábbis ebben az életszakaszban), akkor jobb, ha nem tart kutyát.

26323 2009.08.05. 09:58:29

Pont így vagyok én is. Saját kutya jelenleg kizárt, úgyhogy kiélem magam minden szembejövő idegenkutyán. Pár napja a Balatonon egy boltban odáig jutottunk, hogy megkérdezte egy vadidegen lány, hogy fognám-e a kutyáját, amíg vásárol, hát rég tettek ennyire boldoggá. :) Egyébként pont így vagyok a gyerekekkel is. Csupa öröm, és semmi napi háromszori sétáltatás vagy háromóránkénti szoptatás. :) Azért már várom azokat is. A gyerekkori kutyádról, nem lehet, hogy nem rontottál el semmit, hanem ő volt ilyen lelki alkat?

2582 2009.08.05. 12:48:55

Nem tudom, morri, tény, hogy sokat volt szegény egyedül, bár amikor otthon voltunk, sokat foglalkoztunk vele. Pár év után azt vettem észre, hogy elég agresszív kutya vált belőle, ami szerintem nevelési hiba, de nem tudnám megmondani, mit kellett volna máshogy.

43464 2009.08.06. 11:34:02

Megyek végig Budapesten, és sorminta: fekete kutyagumi, barna kutyagumi, fehér kutyagumi, foltos kutyagumi, kis kutyagumi, nagy kutyagumi, vadászkutya...(na, az talán mégsem) úgy húsz méterenként váltakoznak, de ugyanazt csinálják. Kiakasztanak. Aztán kihajtatok a Rómaira, meg még tovább, és tényleg. A világ problémái pár pillanat alatt megszűnnek...pár pillanatra...:)
süti beállítások módosítása