- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Real

2009. szeptember 04. - Antibaby

Egy Szentendre-Budapest hajóút után azon gondolkodtam, vajon mi indokolhatja a rasszizmust, ha ezek a magyar emberek épp úgy viselkednek, mint amit sokan a cigányoknak tulajdonítanak. A hajón faltól falig emberek. A szemetestől egy lépésre állók is a Dunába dobálják a csikket és a műanyag poharat, egymás képébe fújják a füstöt, kirándulás címén folyamatosan piálnak, hangoskodnak, ordenáré módon viselkednek. Azt hiszem, erre mondják: nagy magyar valóság. Nem tudom, miért vannak még mindig illúzióim.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr136823859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barb 2009.09.04. 16:34:34

Én legtöbbször nem szipatikusan viselkedő romákat látok (a c-betűs szót le sem merem írni), de persze magyarokból is látok nem kevés unszimpatikust. Én nem így viselkedek, ezért szerintem jogosan háborít fel, ha ilyet tapasztalok(napi sokat), akárki követi is el. Ebből is látszik, hogy nem "faji jellegzetesség" a gáz viselkedés, tehát sem a roma-, sem a magyargyűlölet nem helyes. Igazából azért írtam, mert zavart, hogy a magyarok ilyen hangon vannak megemlítve. Vagy csak félreértem.

2582 2009.09.04. 21:24:53

Félreérted. Ugyanígy gondolom, ahogy te, "nem "faji jellegzetesség" a gáz viselkedés". Lehet, hogy én fogalmaztam meg félreérthetően, mert semmilyen gyűlöletet nem akartam sugallni. A kulturálatlan viselkedés az, ami elszomorít.

38951 2009.09.07. 13:00:52

...mert illúziók nélkül nem érdemes élni.

Independence 2011.08.26. 20:33:26

This does look prmoisnig. I'll keep coming back for more.
süti beállítások módosítása