- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Nyavalygás, avagy Nincs egy rongyom

2009. szeptember 05. - Antibaby

Nagyon nem értem, mitől nő meg a cipő, vagy mitől megy össze a lábam mindig az "estélyek" végére. Szigorúan az alkalmi cipőkről van szó, nem a nyári baba-, vagy az őszi edzőcipőkről, mindig csak a laposabb vagy magasabb sarkú szépekről. Mire találok egy kényelmeset, amiben annak dacára sem töröm ki a bokám, hogy évente csak 2-3x van rajtam ilyesmi, az rendre megviccel... az este első felében még tökéletes, de órákkal később, hazafelé bandukolva már percenként 82x lépek ki belőle, csetlek-botlok, és csak két ütemben érek át a zöldön. A tegnapi party is pont így végződött, igaz, ez már a második tipegős napom volt a héten. Egy sarokra a lakástól már az sem érdekelt, hogy pillanatokon belül otthon leszek, kerestem a szememmel a kukát, ahova jó nagy slunggal bevághatnám a topánt, hogy aztán mezítláb cuppogjak be a házba, a liftbe, a folyosóra.
És akkor ma arra ébredek, hogy pár óra múlva megint valami szép ruhában, csinos cipőben kellene megjelennem, és már nincs kedvem, nincs energiám, és nincs egy rongyom*... de tényleg, minden nyárvégi-őszeleji időjáráshoz passzoló alkalmi cuccom a szennyesben pihen és különben is, ugyanazzal a társasággal nem mehetek ugyanabban... újat venni meg már késő, jaj!

* Ezt még én sem gondolom komolyan.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr476823877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bluemoon 2009.09.06. 00:08:43

Szerencsés! Más "rendes" nőnek a buli végére szépen beledagad a lába a topánkába, és örül, ha végre lecibálhatja a lábáról. Én még ilyet nem is hallottam, hogy valakinek nem a cipője, hanem a lába megy össze!:)

juja 2009.09.08. 10:52:40

én sem értem! valószínűleg én vagyok a másik nő az egész bolygón, akivel ez történik: nekem is megnő a cipő a nap végére, a lábujjaim kétségbeesetten kapaszkodnak, a mosolyom erőltetett. mit lehet ezzel tenni? és soha nem érti senki, mert nekik meg összemegy.

26323 2009.09.09. 10:45:18

Nekem is a lábam megy össze. Megoldás: két oldalú ragasztószalag. (Nem röhög!) Sajna hátránya, hogy tuti rámegy a harisnya, de sokkal szebb vele az élet.

2582 2009.09.09. 10:48:34

Azt sem értem, hogy ha van kimondottan menyasszonyok számára gyártott, puhán bélelt cipő, egész éjszakás tánchoz, ugráláshoz, talpon levéshez, akkor miért nincsenek úgy bélelve a nem menyasszonyi cipők is?

26323 2009.09.09. 13:17:50

Nyilván azért van külön menyasszonycipő, hogy háromszor annyit lehessen érte kérni, mint egy ugyanolyan nemmenyasszonycipőért. Szóval átlagember úgysem vesz menyasszonycipőt az esküvőjére sem. Amúgy nem hiszek abban, hogy a drága cipő feltétlen jobb is, egy (relatíve) kényelmes magassarkúm van, a Deichmannból.

2582 2009.09.09. 14:06:49

Ez a kitágulós nekem is Deichmannból van, de azért táncolni nem tudnék benne. És ez kifogásnak is jó. :)

71330 2009.10.03. 18:44:31

Ez a rongy kérdés örök gond, csak nekem egyszer azt mondf ták, hogy nekem ez azért hond, mert annyi a rongyom (még egyszer X) hogy választani sem tudok! Evvan :)

syhpnirymp 2010.04.17. 01:48:19

Q4kNdz qqgsfydgnrpo, [url=http://vnxgnjknqejf.com/]vnxgnjknqejf[/url], [link=http://xnusnpkeyjqz.com/]xnusnpkeyjqz[/link], http://hseezkoazici.com/
süti beállítások módosítása