- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Fényképalbum a távoli múltból

2009. szeptember 13. - Antibaby

Mária nap alkalmából felhívtam egy távoli, idős rokont. A beszélgetés pillanatok alatt érdekes fordulatot vett. Szelektálják (ő és a férje) a régi cuccaikat, hogy ha majd nem lesznek, ne okozzanak vele gondot senkinek... és találtak egy fényképalbumot, ami az apukám gyerekkori képeivel van tele. Gondolták, nekem adják, mert ha ők "elmennek", senki sem fogja tudni, kik szerepelnek a fotókon.
Nem is tudom, utoljára mikor örültem ennyire ajándéknak, régi cuccnak, bárminek. Tudni érdemes hozzá, hogy én a felnőtt apámról sem tudok eleget. Amikor megszülettem, az ő szülei már nem éltek. 7 éves voltam, amikor anyuval elváltak és elköltözött. Még párszor találkoztunk, egyszer egy egész nyarat a tanyáján töltöttünk az öcsémmel, máskor elvitt minket a Vidámparkba, de aztán egyre ritkábban és ritkábban keresett minket. Végül 17 éves koromban jött egy telefon egy vadidegen nőtől: apukám meghalt. Amíg élt, nem sokat, vagy szinte semmit sem tudtunk beszélgetni az ő családjáról vagy a gyerekkoráról. Foszlányokat kaptam el rokonok beszélgetéseiből, s úgy, ahogy összeraktam egy képet.
Ez a fotóalbum nagyon jól jött. Egyrészt érdekes kordokumentum, másrészt sokat enyhített azon, amit a családjáról sejtettem. Nem vagyok egy nagy családfa-kutató, sőt kicsi sem, de azért ez a minimális információ nagyon kellett a lelkemnek.
Az album bekerül a kincsek közé.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr866823887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

19110 2009.09.14. 14:20:09

Jók az ilyen képek. Talán be kéne szkennelned őket.

2582 2009.09.14. 21:58:49

Be kéne, igen. :)

anyámlánya 2009.09.15. 10:55:41

a múltunk egy-egy darabjának váratlan felbukkanása jelenünk épülésének lehet/ne egy biztos pontja. kérdés csak az, akarunk e ebből a múltból bármit is beépíteni a saját jelenjeinkbe, vagy az utánunk jövők jelenjeire hagyjuk azt?

131970 2009.09.25. 09:20:04

Fontosak ezek a dogok, ám! Ahhoz, hogy tudd, hogy ki vagy és honnan jöttél, azért nem árt tudni, hogy kik voltak a felmenőid. És tiszteletre méltó,hogy nem haragszol apukádra, amiért egész életében csak alig törődött veled és a tesóddal.

vbefzmeg 2010.04.17. 02:19:25

Sli5x0 tqghuigckieg, [url=http://eqvomtstpaug.com/]eqvomtstpaug[/url], [link=http://uuvabennfgtg.com/]uuvabennfgtg[/link], http://lturbuivlgqq.com/

Jeana 2011.07.04. 06:28:36

So excited I found this article as it made things much qicuker!

Idana 2011.07.04. 19:11:32

Dude, right on there brhoter.
süti beállítások módosítása