- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2009. kérdés-feleletben

2009. december 27. - Antibaby

Nem terveztem évértékelő bejegyzést, erre belefutottam egy blogról blogra terjedő kérdéssorba, és ellenállhatatlan vágyat éreztem, hogy kitöltsem. Attól tartok, egy csomó kérdésre nem lesz válaszom, mert egyszerűen nem releváns téma számomra, de majd meglátjuk.

Legjobb történések (tőlem független)

1. Június 12. - nagyon boldog voltam, amikor megszületett a családunk legkisebb tagja.

2. Kiderült, hogy az egyik legjobb munkahelyen dolgozom.

3. Csak félig független tőlem, de Dris vállalkozása és az én hobbimelóim is sok örömet adtak idén.


Legrosszabb történések

1. Biztos valami munkahelyi

2. Hogy sok a munka és kevés a pihenés

3.


Legjobb húzásaim, döntéseim, tetteim

1. Kiástam a falból a gusztustalan, nyálkás lényt. Ma sem tudnám pontosan elmondani, mi volt ez, de az utána következő 1-2 hétben megváltozott a lelkiállapotom, a hangulatom, az önbizalmam, az energiaszintem, és azóta is elég jól és kiegyensúlyozottnak érzem magam.

2. Átálltam(tunk) szelektív hulladékgyűjtésre és több apró környezetbarát és egészséges életmódot segítő dolgokkal közeli barátságot kötöttem(tünk).

3.

4.


Legrosszabb húzásaim, döntéseim, tetteim

1.

2.

3.


Legjobban örülök, hogy nem tettem meg

1.

2.


Legidegesítőbb kihagyott tizenegyesek

1.

2.


Legjobb hónap 2009-ben

...........


Legrosszabb hónap 2009-ben

............


Legjobb új emberek 2009-ben

1. A kisbaba

2. Egy új kollegám

3.


Legtöbb szenvedést okozó veszteségek

1. Lehet, hogy a szenvedés nem illik rá, de csak itt tudom megemlíteni Michael Jacksont.

2.


Legjobb berúgás

1. Na, ez az, ami nem releváns. Ebben az évben jöttem rá, hogy ha van is kedvem belekortyolni valamibe, jobb, ha inkább hagyom a fenébe. Kevés alkoholtól is kimondottan rosszul vagyok, nem érdemes játszani vele.

2. Ez a 2-es nekem sci-fi.


Legrosszabb berúgás

nincs


Legjobb szex

Valamikor nyár végén, ősz elején


Legrosszabb szex

Utána eggyel. :)


Legjobb pasim

Ez sem az én kérdésem, Dris a one and only.


Legrosszabb pasim

nincs adat


Legjobb piák

1. Az új felfedezés, a bio-limonádé

2. Valami Dris-csinálta limonádé

3. Ez is biztos valamilyen limonádé


Legrosszabb piák

Minden, amitől rosszul érzem magam.


Legjobb kajálás

Na, ezen a ponton meg kell állnom és el kell morzsolnom egy imát. Ebben az évben egyértelműen érzem, hogy előre léptünk, jobban élünk, és mondanám, hogy hálát érzek emiatt, de tulajdonképpen mi magunk dolgozunk meg érte nap mint nap. Igen, ez a kajálásnál jutott eszembe, mert leginkább az elfogyasztott ételek jelképezik az életünkben bekövetkezett minőségjavulást.

Legrosszabb kajálás

A régi Sipos Étteremben, asszem.


Legszuperebb ajándék

1.

2.

3.


Leggázabb ajándék

Szerencsére egy ideje nem kapok húsdarálót, whiskey-t meg hasonlókat.


Legjobb könyv, amit 2009-ben olvastam

Amerikai psycho. A másik olvasása még folyamatban van, majd a végén nyilatkozom. 

Legrosszabb könyv, amit 2009-ben olvastam

Jó pár könyvet félbehagytam, mert nem kötött le. Pl. A szél árnyékát, vagy a Várótermet.

Legtöbbször megnézett film 2009-ben

1. A Sebhelyesarcú 1. fele (Dris vagy 10x kezdte el nézni és mindig ugyanannál a jelenetnél aludt el. Másnap mindig előlről indult.)

2. Nem kellesz eléggé


Legrosszabb film

1. Alpha Dog

2. Közellenségek


Kedvenc sorozat

1. Huff (DVD-ről)

2. Sopranos (DVD-ről)

3. Skins (DVD-ről)


Legrosszabb sorozat

Nem tudom, amúgy nem nézek sorozatokat.


Legjobb 2009-ben vásárolt ruhadarab

Hm, több is van. Mostanában új, színes pulcsijaimnak, csizmámnak, hagymaszoknyámnak örültem nagyon, de biztos volt más is.


Legrosszabb 2009-ben vásárolt ruhadarab

Ilyenre nem emlékszem.


Legjobb harcostársaim a nőiesség látszatáért folytatott küzdelemben

1. Bizsuk, hajba való kütyük

2. Csak magassarkú téli lábbelim van

3.


Legdurvább melléfogások szépségápolási cuccokban

1.

2.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr326823987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása