- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

LEGO

2011. február 05. - Antibaby

Dris ugye LEGO-t kapott Karácsonyra, merthogy azt kért. Néhány nap alatt fanatikussá vált, fórumozni kezdett, elemeket cserél... Ő egyébként mindennel így van. Vagy nem csinálja, vagy teljesen belemászik.
Minden szabadidejében legózott, de lelkiismeret-furdalása enyhítéséül kaptam tőle egy 1000 darabos puzzle-t, hogy mindketten egyformán hosszú ideig elfoglaljuk magunkat. Alapvetően szeretek puzzle-özni, de ez a mostani... mivel a kép egy rakás fehér golflabdát ábrázolt, kevés "kapaszkodóval", egy átlagos puzzle-höz képest 10x annyi idő alatt állt csak össze. Úgy döntöttem, vagy 10 évre előre letudtam a puzzle-özést.

LEGO-virágEgy nap azonban kaptam Dristől egy legóból készült virágot. Ellágyult a szívem. Általában nem szoktam nagyon örülni a növényből készült ajándékoknak (az ő érdekükben), de ez a példány különösen jó tulajdonságokkal rendelkezik. Abszolút igénytelen fajta, nem kell sem locsolni, sem visszavágni a szárát, sem átültetni, de még természetes fényre sincs szüksége. Így került a fürdőszobába, egyedüli dekorációként.
Minden fogmosáskor, zuhanyzáskor látom... afféle szerelempáfrány (ha érted, mire...) ez nekünk, csak ez sosem hervad el.
Egy nap észrevettem, hgoy valami megváltozott rajta. Sötétebb lett a levele. Nézek Drisre, huncutul mosolyog... hát igen, igen, a világosabb elemeket bele kellett építenie egy házba.
Snitt...

Két héttel később:
Elvesztem. Legózom. Egyre inkább függővé válok. Ha meglátok egy épületet, egy autót vagy egy rovart, az jut először eszemben, vajon vannak-e már olyan elemek otthon, amivel meg lehetne őket építeni.
A legózás tényleg jó buli, felfedeztem benne korábbi közös kis hobbink, a vasútmodellezés elemeit, és bár azt azért jobban szeretem, a mostanii életünkbe mégis a LEGO-t érzem könnyebben beilleszthetőnek. Ahhoz nem kell könyékig ragasztósnak és festékesnek lenni, és nem szükséges egy külön műhelyt fenntartani szerszámokkal, gépekkel, és jó nagy kosszal.
Nem tudom, létezik-e olyan hobbi, amit, ha tisztességesen űz az ember, nem veri magát nagy költségekbe... a legózás biztos nem az. Pénzbe kerül, de valahogy mégsem olyan súlyos, csak egy befektetés, ami még megtérülhet. Ebből még a gyerekeink vagy mások gyerekei is építhetnek majd. Vagy akár más felnőttek, hiszen a legózás egyáltalán nem csak gyerekjáték. Örök érték.
Időnként arról álmodom, hogy hamarosan ilyeneket tudok építeni: http://www.flickr.com/photos/nieksphotography/with/5306196992/

Ezzel pedig már megpróbálkoztam, félkész állapotban van jelenleg: http://www.classic-town.net/?p=6572

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr606824251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsa 2011.02.05. 19:40:28

LEGO a vilagon a legjobbbbbb jatek, 33 eves no vagyok, karacsonyra ezt szoktam kerni a mai napig, gyerekkoromban kukaban omlesztve taroltam!!!!! Irigykedem na...

37621 2011.02.10. 14:26:16

nálam is épp fellángolás van.. viszont hihetetlen, hogy akármilyen egyszerű dolgot akarok csinálni, és akármekkora szekrény van tele már készletekkel, valami hiányzik, nincs megfelelő színű, méretű.. lehet, hogy alapkészletből kéne több, bár nem a téglák, inkább a speciális izék kellenének. Mondjuk, itt van legó store is. Na, meg az ebay is veszélyes.. :)

169510 2011.02.10. 14:56:29

Ó nekem is a kedvenc játékom volt, a szőnyegen építettem belőle várost , aztán anyut nem engedtem takarítani se, nehogy felszipantson valami kis darabkát :DDD

2582 2011.02.10. 16:14:44

teodora: Münchenben járva a párom a helyi Lego-boltban elemenként tudott venni. Egy hatalmas fal tele volt mindenféle kockákkal és spéci izékkel, egy poharat tele lehetett vele pakolni, és pohárdíj volt, mint amikor salátát szedsz a svédasztalról. :)

Digger 2011.07.03. 15:11:53

To think, I was cnfoused a minute ago.

Jory 2011.07.04. 16:34:24

Okay I'm convinced. Let's put it to aocitn.
süti beállítások módosítása