- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Ismét két film

2011. március 11. - Antibaby

Mr. Nobody

forrás: http://www.mrnobody-lefilm.com/

Egy nagyon hosszú, de jó film. Engem legalábbis lekötött, elgondolkodtatott.
Képzeld el, hogy 9 éves vagy, és egy vasúti peronon állva el kell döntened, hogy anyáddal mész és vele élsz tovább, vagy apáddal maradsz a hátralevő életedben. Van jó választás? Egyáltalán hogyan lehet dönteni egy ilyen helyzetben? A vagy B? Esetleg C?
Életed minden döntése, legyen az kicsi (melyik sütiből egyél) vagy nagy (kivel házasodj), tulajdonképpen hazárdjáték. Lehet, hogy ha mást választottál volna, jobban jársz? Vagy lehet, hogy rosszabul? Tegyük fel, hogy minden választás csak választás. Nem jobb, nem rosszabb a többi lehetségesnél. Szomorú, nem? Vagy épp megnyugtató?
A mérlegelés egy időutazás. Az emlékeinkből építkező jövőbe látás. Egy pillanat alatt választani a végigfuttatott lehetséges összes jövőlehetőségből és azok további jövőlehetőségeiből... Még belegondolni is fárasztó.
Mi lenne, ha... Siess már, válassz jövőt! Érdekes felvetés, nem?
Mondom, a film nagyon hosszú, és nem is feltétlenül áll össze egyetlen tiszta képpé. Lehetőségek sokasága marad, de azzal ad sokat, hogy elgondolkodtat.
Szeretem azokat a filmeket, amelyek után csak a csönd van. Órákig nem szól senki, mindannyian gondolkodunk és emésztjük az impulzusokat.

A Mr. Nobody készítői nem spóroltak a díszletekkel. Egy gyors, szerény becslés szerint 3-4x annyi háttér és helyszín szerepelt benne, mint egy átlagos filmben. Meg kell hagyni, látványos is.
Tehetséges színészek, jó zene, szép képek, kellemes hangulat és ütős mondanivaló. Mi kell még? 
(9/10, szerettem. És az milyen, hogy a Marson gyártják a bringákat, mert a kínai munkaerő már túl drága?)

 

Halálkanyar

U Turn/Halálkanyar

Eszméletlen egy eseménysorozat. A fickó, akit Sean Penn alakít szokásosan nagyon jól, lerobban a kocsijával a nemtudjahol, és aztán mindenfélék történnek vele, egyszerre tragikus és komikus események, meg JLo. Nem kell aggódni, túléli. Csak nem nagyon.
Road movie, egyhelyben?
Sean Penn-en kívül szerepelnek még nagyon jó színészek a Halálkanyarban: Nick Nolte, Joaquin Phoenix, Claire Danes, Jon Voight, Billy Bob Thornton... 
(8/10, de kihagyhatatlan, "ezt nem hiszem el" kategória.)

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr86824261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

edeus 2011.03.12. 10:33:42

U-Turn! nagyon állat film, még a tévében láttam. Egyszerüen nem tudtam elkapcsolni. És a vége... Vannak színészek, akiket rosszul ítélek meg. Sean Penn is olyan volt. De ebben a filmben olyant alakított, amitöl elkezdtem színészszámba venni. ( Csak utána kapott oscar-t! )

2582 2011.03.12. 13:30:17

edeus: Örülök, hogy tetszett. Én mindig is szerettem Sean Penn-t, színészként és rendezőként is nagy szerintem. Sok filmjét érdemes megnézni.

bahha 2011.03.14. 21:07:51

képzeld, kb egy hónapja töltöttem le a mr nobodyt, de még nem nem néztem meg. jókat hallottam róla. és a két kedvencem egymásra talált, sean penn és scarlett johansson járnak!! imádom.

2582 2011.03.14. 22:59:39

Bírom, hogy te ezt a hírt "imádod". :) Kíváncsi leszek/lennék, hogy hogy tetszik majd a Mr. Nobody.

Bunny 2011.07.03. 21:19:17

And I was just wndoeirng about that too!

Jonay 2011.07.04. 17:26:33

There’s a terrific amonut of knowledge in this article!
süti beállítások módosítása