- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

George Michael New Order feldolgozása

2011. március 14. - Antibaby

Ma van George Michael új számának premierje. A True Faith a New Order 1987-es slágerének feldolgozása, George Michael összetéveszthetetlen stílusában való újraértelmezése. Elsőre kicsit fura volt hallani, másodikra már tetszett, harmadikra egészen megszerettem, de szerintem sokkal jobb lehetne, ha nem torzítanák a hangját. Nem tudom, miért van rá szükség, mindig gyönyörűen énekel. Nem vagyok az effektek ellen, de itt úgy érzem, több lenne a szám nélküle.

George Michael
(A kép forrása: comicrelief.com)

A dal egyébként a Comic Relief nevű, brit színészek által alapított segélyszervezetnek készült. A letöltések bevételét a március 18-i Red Nose Day-re ajánlják fel.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr666824281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunnyboy 2011.03.16. 12:04:54

Jajjne minek ez a kiba sok effekt??? Mielőtt rányomtam a számra, gondoltam csak annyi, hogy egy "icipicikisfinomkodás" rajta... de ez hipergáz. Felismerni sem lehet belőle semmit. Pedig igencsak jellegzetes a hangja. Ennyi erővel akár SP is felénekelhette volna, autotune mindenkin segít :D :D Dzsordzsinak :D meg aztán semmi szüksége erre...lehet csak vettek tőle! Ez valami rettenet...

Sunnyboy 2011.03.16. 12:06:21

...szóval lehet csak vettek tőle egy hangmintát azt jónapot :D

2582 2011.03.16. 14:51:57

Ugye? Szerintem is kár érte.
süti beállítások módosítása