- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Jóságok és könnyek

2011. augusztus 17. - Antibaby

Na, már van néhány jó dolog is. Ugyan sorra jönnek a rossz hírek a környezetemből, szakítási gondolatokról, betegségről, kórházról, súlyos anyagi gondokról, kilátástalan helyzetekről, de már akad némi öröm is.

Eszméletlen jó például bringával járni az irodába. A héten még csak azzal jöttem. Bár mindig ilyen szép idő lenne hozzá! Ezt vártam egész nyáron.

Aztán az is jó hír, hogy a Jazzy befogadta a Milliók reggelire c. rádióműsort (a megszűnt Radiocafe-ról). Jövő hétfőn indul Millásreggeli címmel. Nem ez volt a kedvenc műsorom a Cafe-ról, de azért jó érzés, hogy a volt hallgatók kitartása és a stáb munkája meghozta gyümölcsét. Ez egy happy end, tehát én is happy.

A legfontosabb pedig, hogy Drissel dúl a love, love, love! Mint minden házasságban, nálunk is előfordulnak hullámok. A legnehezebb időszak eddig az elmúlt tél volt. De most épp a hullámok legtetején lovagolunk, a kapcsolatunk olyan jó, hogy nem változtatnék benne semmin.

A mai egy vidám napnak indult, de épp, amikor ezt a bejegyzést befejeztem volna, megríkatott a főnököm. (Mondjuk az is mázli, hogy olyan helyen dolgozom, ahol blogolhatok napközben.) Azt hiszem, én elég gyakran sírok a munkában. Létezik vajon ilyen statisztika? Ha igen, én sokat rontok rajta. Ez az a terület, ahol a legjobban a lelkembe tudnak taposni. Egy kicsit durvább hangsúly, egy rosszul megfogalmazott kritikai megjegyzés, és máris oda az önértékelésem. Aztán már nem bírom tartani magam, muszáj kiadnom a feszkót. Vajon más is elsírja magát a munkahelyén? Valahogy nevetségesnek érzem emiatt magam, 34 évesen. Pedig, ha belegondolok, nem csak velem szokott előfordulni.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr516824415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

edeus 2011.08.17. 16:19:08

Nem akarok a lelkedben turkálni, de a dokin és a blogon kívül szoktál beszélni ezekröl a dolgokról?

2582 2011.08.17. 16:53:19

Persze. Miért kérdezed? A kérdésedből viszont úgy érzem, ez a bejegyzés megint komolyabbnak tűnik, mint amit takar.

26323 2011.08.17. 19:32:52

Én még asszem csak a jelenlegi munkahelyemen nem sírtam eddig. Remélem nem is fogok.

2582 2011.08.17. 19:39:12

[morri](#11565491): és mióta dolgozol ott? ;)

26323 2011.08.17. 19:46:50

Május vége. Jut eszembe, múltkor sírva értem be, de még egy útközbeni incidens miatt, ami ráadásul tök hülyeség is volt, aztán bent gyorsan összekaptam magam.

28376 2011.08.17. 21:24:27

Nálunk legendák keringenek egy lányról, aki az irodánkban dolgozott és minden nap eltűnt a wc-be hosszú percekre, ahonnan kisírt szemekkel jött vissza. Én még nem voltam ott, amikor ő... Amúgy én is már bőgtem az irodában. Igaz, nem irodai dolog miatt.

sunnyboy 2011.08.18. 09:42:21

Szerintem azért elég komoly hangvételű post lett, legalábbis nekem ez jött le ... Sírás: még mindig cikinek érzik az emberek, ahogyan látom. Férfi létemre mondom, hogy egyáltalán nem az. Pedig régen sírós voltam, aztán lelki okok miatt egyszerűen képtelen voltam rá, s most újra sírok. Igazán, őszintén. Nem gáz egyáltalán, akár a munkahelyen, akár az utcán, akár 8 évesen, akár 80 évesen. Nem értem miért gondolják ezt az emberek...illetve értem, s tudom, de ez egy újabb gát, amin át kellene lépni.ha úgy érzed sírj. (a legrosszabb, ami történhet, hogy odajön valaki vígasztalni :P) Na remélem nem osztottam észt nagyon :D

2582 2011.08.18. 10:16:25

sunnyboy: Köszi, tetszik, hogy férfiként írod ezt. :) Én abszolút nyíltan sírok, ha épp rám jön, utcán, barátok között, családban, akárhol, de van olyan is, hogy évek telnek el egyetlen könnycsepp nélkül. Azt hiszem, az egyetlen helyzet, amikor cikinek érzem, az a munkahelyi környezet. A főnököm szól valamit és én azon így megreccsenek. Ilyenkor mindig gyengének és hisztisnek érzem magam, de jó érzés utána, hogy kijött a feszültség belőlem.

189338 2011.08.18. 16:29:39

Per.pill. én úgy érzem te vagy a legszerencsésebb ember a földön. Ne haragudj, ha rosszul hangzik, hisz borzasztó dolog történt veled. De a 'love, love, love' miatt érzem így.

2582 2011.08.18. 16:34:30

iwillfight: :) Hát, abban tényleg szerencsés vagyok.
süti beállítások módosítása