- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Haverkodik a család

2011. augusztus 19. - Antibaby

Anyósom felhívott reggel azzal, hogy látott rólam pár képet, és szép vagyok. Aztán délután apósom hozott haza a munkából, és egész úton (kb. 10 perc) beszélgetett velem. Új idők! Rövidke babavárásunk egyik (nem ez az egyetlen) pozitív hozadéka, hogy Dris családja elkezdtek "haverkodni", jobban emberszámba venni. Még azt is megkockáztatom, hogy szeretni. Nem biztos, hogy ez 100%-ig nekem szól, de azért örülök neki.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr286824417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nekem8 2011.08.19. 21:37:05

Szia! Nekem igen szerencsém van mert az anyósomékkal lakunk akik boldogan vigyáznak a gyerekekre ha dolgunk van és kb olyanok mintha az igazi szüleim lennének immár 7 éve happy mindenki...:)És hidd el NEKED szól

26323 2011.08.20. 20:11:09

Miért, eddig ellenségesek voltak?

2582 2011.08.20. 23:49:43

nekem8: Hát, ebben nem vagyok biztos, mert a baba óta viselkednek csak így velem. Ha nekem szólna, előtte 10 évig is így lett volna. morri: Ellenségesek nem. Csak ennél kevésbé barátságos volt a hangulat köztünk. Eddig azt éreztem, hogy nem fogadnak el teljesen, vagy inkább nem értenek. Mondjuk ez még most is megvan, de tény, hogy sokat nyitottak mostanában felém.
süti beállítások módosítása