- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Hova tűnt Terence Trent D'Arby?

2011. október 09. - Antibaby

A '80-as évek vége felé feltűnt egy fickó, aki többek között ezeket a dalokat énekelte:
Sign Your Name
Dance Little Sister
Wishing Well
Delicate

Terence Trent D'Arby-nak hívták, majd 1995-ben egyszer csak Sananda Maitreya-ra váltott. Idáig tudtam követni a karrierjét. 2001-ben még ezt a klipjét láttam, aztán valahogy eltűnt a szemem elől. Csak az enyém elől?
A Wikipedia szerint ma is aktív, Olaszországban él és még 2011-ben is jelent meg albuma. Kíváncsi lennék, aki Amerikában él, vagy aki Olaszországban, mit mondana, adják-e ott a tévék, rádiók a számait.
Most, ahogy kicsit kutakodtam, láttam, hogy 1999-2000-ben az INXS-ben helyettesítette Michael Hutchence-t, hogy az ausztrál zenekar fel tudjon lépni a Sydney Olimpián. Belenéztem a videókba, és hát igen, talán ő az egyetlen, aki illik is az INXS zenéjéhez, és ugyanannyira jó előadó és karizmatikus egyéniség a színpadon, mint Hutchense volt.
Én Terence Trent D'Arby-t (vagy Sananda Maitreya-t) jobb sorsra tartom érdemesnek, minthogy csak úgy eltűnjön a süllyesztőbe. Olyan érzésem van, hogy ő egy alulértékelt művész a mai zenei életben. Vagy csak tájékozatlan vagyok? Simán világsztárnak kellene lennie, óriási tehetséges. Hihetetlen, mekkora hangja van, és úgy tud bánni vele... a mozgása és összességében a megjelenése sem semmi, és a beszédes szemei... Nekem komolyan hiányzik.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr356824685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása