- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Nem semmi, hol élünk

2011. október 11. - Antibaby

Március elején írtam ezt a bejegyzést, és már akkor is úgy voltam vele, hogy ahhoz képest, hogy a Rendőrségnek semmit nem kell nyomoznia, kicsit lassan haladnak. Most október közepe van, és nem azért hallgattam a dologról a blogban, mert már lezárult az ügy. Sőt, tulajdonképpen ugyanott tartunk, ahol márciusban. Két hete ugyan történt valami, felhívott minket valaki a Rendőrségről, és feltett egy olyan kérdést, amire a válasz benne van a feljelentésünk 1. mondatában. Erre fel is hívtuk a figyelmet, azóta nem hallottunk felőle.
Ma viszont rátaláltam erre a blogbejegyzésre, és "mélyen megnyugodtam". Most már látom, és persze megértem, miért nem jut ideje a kerületi kapitányság dolgozóinak haladni az ügyünkkel. Sokkal fontosabb dolguk van annál. Érdemes elolvasni a linkelt bejegyzést és megnézni a videót hozzá. Nem semmi, hol élünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr456824745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása