- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Megnépszámlálva

2011. október 17. - Antibaby

Úgy voltam a népszámlálással, hogy hiába csinálok majdnem mindent már a neten, én bizony egyeztetek egy időpontot a számlálóbiztossal, mert úgy gondolom, hogy aki ezt a munkát elvállalja, annak biztos jól jön az a pár száz forint is, amit utánam kap. Hiába hívtam viszont telefonon többször is, sosem vette fel és nem is csörgött vissza. Úgyhogy végül az utolsó netes kitöltési nap utolsó óráiban nekiveselkedtem és megszámláltattam magam az Internettel.
Naná, hogy épp én vagyok az a fura egyed, akinek az életútjára nem számítottak, és az adataimat nem veszi be a gép, illetve az ő logikája szerint hibásak. Egész pontosan az iskolában töltött éveknél akadt össze a program az igazsággal... én ugyanis 2 érettségire épülő, de diplomát nem adó suliba is jártam, 2-2 évet végeztem el ott. Be is írtam a kérdésnél, hogy 4, de a gép közölte, hogy ilyen jellegű iskolában 1-3 év között tölthettem. Hát igen, egyszer. De ha valaki több ilyenbe járt...? Végül kénytelen voltam valótlanságot írni, hogy átengedjen a program az ellenőrzésen.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr936824445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jory 2012.01.16. 17:35:03

Well put, sir, well put. I'll crteianly make note of that.
süti beállítások módosítása