- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Újra Radio Café

2011. november 14. - Antibaby

Na mit hallgatok? Na mit? Radio Café-t!
A stáb sok havi szervezkedése után újraindult az online adás. Egyelőre csak zene szól, nem is feltétlenül olyan, amilyen a rádió megszűnése előtt, de állítólag hamarosan lesznek műsorok is. Nagyon várom, bár az online hallgatás nekem problémásabb, mint a rádiós, úgyhogy remélem, hamarosan visszatér minden a régi kerékvágásba. Örülni viszont már ennek is örülök.

Mégsem jó a hír, mégsem örülök. Ezt aztán jól eltévesztettem. Köszönöm azoknak, akik szóltak.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr36824649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

26323 2011.11.14. 17:27:18

Nem akarlak lelombozni, de foglak. A cafét az a kedves vállalkozó indította útjára, aki tavasszal megvette és hagyta tönkremenni. Csak a brand a régi, a stáb nem. Pontosabban nincs is stáb, most toboroznak műsorvezetőket ingyen munkára. Jelentkezhet bárki, aki nem kér pénzt.

2582 2011.11.15. 00:40:52

Morri: Ez komoly? Tényleg lelomboztál. Nekem egyébként úgy rémlik, hogy a volt Café-vezetőtől származott a hír a Facebook-on, hogy már hónapok óta szervezkednek és nemsokára, nemsokára... na, majd most... Holnap utána nézek.

72212 2011.11.15. 08:36:07

a szervezkedésről írtak iagazak, ám a Facebookon aszongya Kelemen Zoli, volt ügyvezető a megosztásomra, mert én is beszoptam: "vigyázat, ennek semmi köze a régi radiocaféhoz!!! nemlájk!!!" McMenemy Márk szókimondóbb volt: "Szeretném mindenki figyelmét felhívni arra, hogy a most elindult online Rádió Cafénak a nevén kívül semmi köze az eredeti Caféhoz. Ez annak személynek a tulajdona, aki a mai napig nem fizette ki a Cafés dolgozók több havi bérét. Persze, ha gondoljátok, hallgassátok, csak nem árt, ha ezt tudjátok." ha gondolod, küldök linkeket is priviben.

2582 2011.11.15. 09:16:50

Köszi, hogy szóltatok. Nem volt időm a Fb-on a kommenteket olvasni, csak megörültem a rádiónak. De most már látom, hogy ez tényleg nem az, aminek látszik. Kelemen Z. okt. 21-én írt a FB-ra (Egymillióan, de legalábbis sokan a radiocafe 98.6-ért csoportban) egy ilyet, én meg most azt hittem, ez már az: "kedves csoporttagok, az, hogy hosszabb ideje nincs új poszt, nem jelenti, hogy nem történik semmi a rádió körül. csak annyit jelent, hogy csendben dolgozunk... hosszabb ideje tárgyalunk már ugyanazzal a reménybeli partnerrel, de egyrészt nagy cégről van szó, ezért lassan mennek a dolgok, másrészt egy olyan új típusú együttműködésről van szó közöttünk, amelyre még nem nagyon volt példa, harmadrészt pedig - ahogy már többször is hangsúlyoztam - itt a nulláról kell egy komplett rádiót újra összerakni, ami sokkal több, mint 24 órában zenélni a neten, vagy beülni egy már működő rádió stúdiójába műsort készíteni. mi igazán nagyot szeretnénk dobni, és ehhez hosszabb nekifutás kell. tehát továbbra is érdemes itt maradni és figyelni a híreket!"

26323 2011.11.15. 13:00:48

Jajj, mit nem adnék, ha újra Bolhacirkuszt hallgathatnék délután, meg Puzsért hétvégén... :( Valahányszor megszólal valahol az a Groove Armada szám, mindig rájövök, hogy a café hagyta űrt még mindig semmi nem tudta betölteni az életemben. (Bocs, ez egy kicsit nyálas lett, tudom, de tényleg így van.)

2582 2011.11.15. 16:18:23

morri: Én is pont ugyanígy vagyok vele.

81097 2011.11.26. 19:38:23

A Nestonra mondják, hogy rokonságban van a régi caféval. Műsorok mondjuk nincsenek, csak zene, meg erősen reklámos az oldal (a lejátszón rögtön van egy emlbléma stb), de háttérbe jó.

2582 2011.11.27. 00:40:55

sorica123: Köszi, igen, ezt már páran ajánlották.

72212 2012.01.14. 17:37:45

jaja, ha az eredeti adó szellemiségét-stílusát keresitek, inkább klikkeljetek ide: http://www.neston.hu/ - ez Nesta újabb kezdeményezése (igaz, én őt/ezt is rühellem, de ez már legyen az én bajom;).
süti beállítások módosítása