- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Hangosan gondolkodom

2012. január 12. - Antibaby

Már nem kellene, hogy érdekeljen a politika, de azt hiszem, ennyire még sosem értettem, mi zajlik benne. Már nem kellene, hogy bárki ellen vagy mellett legyek, de ennyire még sosem éreztem saját bőrömön a döntések hatását. Ágálok ellene, de meg is értem, miért megyünk arra, amerre. Csak azt nem, hogy miért most. Hogy a nagy megmondóember miért pont most dumál vissza azoknak, akiknek visszadumál, és miért nem az eddigi huszonX évében. Ez teszi hiteltelenné. Az áthallgatott, áthazudott évek.

Most még ott állunk azon a keskenyre faragott sziklán, amelyről bármelyik irányba lépve egy lépést szakadék tátong. Csodás panoráma helyett viharfelhők gyűlnek, amerre a szem ellát. Egyik irányban is, másik irányban is.
Erre is diktatúra, arra is diktatúra vár. Csak talán az egyik nem látszik annak, gondos kezek szebben csomagolták.
Tegyük fel, hogy nem halunk bele a szakadékba zuhanásba. Fennakadunk egy erős faágon, amit a gondviselés tett épp oda, ahova. Fennakadunk, kimászunk, és... Mi jön utána?
Van választásunk. Látszólag.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr416824837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Benenn 2012.01.12. 06:37:57

Megérted, hogy miért haladunk arra, amerre? Egyre távolabb Európától? Szerinted tényleg ez a jó irány? Mert az ugyanolyan diktatúra, mint az orbáni? Jaaaj, anyámborogass.

2582 2012.01.12. 10:11:28

Benenn: A pusztán minősítő kommentekre nem sok értelmét látom reagálni, de mivel a te felháborodásodat is megértem, azért válaszolok. Én olyat nem mondtam, hogy ez a jó irány. Azt írtam, hogy "Ágálok ellene, de meg is értem". Két szakadékról írtam. Nem tudom, van-e egyáltalán jó irány. Szerinted melyik az? A ellenségeskedés biztosan nem. A beszélgetés, az együtt gondolkodás talán.

Rézangyal 2012.01.13. 11:45:31

Annyira így gondolom én is. Az együtt gondolkodás talán megoldás lenne, de nem látok rá gyakorlatilag fikarcnyi esélyt sem, ami viszont borzasztóan szomorú és valljuk be nagyon aggasztó. Alaposan benne vagyunk a slamasztikában.
süti beállítások módosítása