- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Jelet kaptam!

2012. június 22. - Antibaby

Kezdjük azzal, hogy egész ma délelőtt deja vu-m volt (akárhogy is írják). Minden e-mail, amit épp fogalmaztam, mintha már meg lett volna fogalmazva, de nem tudtam előre a szavakat, épp csak abban a pillanatban jutottak eszembe, amikor (ismét) leírtam őket. Minden szó, minden szófordulat olyan nagyon ismerős volt...

Aztán kora délután egyszer csak, ahogy a céges e-mailek felett ültem, villant egyet a monitorom. Odanéztem, és azt láttam, hogy az összes e-mailem dátuma 1970-es.
Féregjáratot találtam, nem vitás. Egyben jelet is kaptam, hogy volt előző életem, és én már bizony 70-ben is úgy e-maileztem, mint az őrült.

Ja, hogy az e-mail is csak később született meg, legalábbis a köz számára? Egyszerű. Neki is volt előző inkarnációja.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr556824961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Régi ismerős 2012.06.22. 19:37:53

Nálam rendszeresen jelennek meg 1900.01.10-es dátummal levelek, bár azok jellemzően spamek. Kivéve amikor az ügyvezetőtől kapott levél is ilyen dátummal jelenik meg. Mondjuk az is a spam mappába kerül néha... :)
süti beállítások módosítása