- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Az ajándék #2

2012. július 18. - Antibaby

Anyukám sírva fakadt. (Az előzmény ide kattintva olvasható.) Nagyon örült. Ölelgetett, meg azt mondta, visszaadtam a gyerekkorát. Volt ebben némi túlzás, de jól esett látni, hogy tényleg örömet okoztam neki.
Mondjuk alapvetően erre "számít" az ember, 100-ból 99-en így reagálnának, de az én anyukámnál sosem lehet tudni. Próbáltam minden eshetőségre felkészülni.

Aranyos volt, együtt pityeregtünk. Ez volt a célom, hogy lássa, nem csak rossz dolgok történhetnek, sőt.

Ahogy ült az ágy szélén, lapozgatta a könyvet és egymás után mesélte a gyerekkori emlékeit, ez a jelenet jutott eszembe az Amelie csodálatos élete című filmből:

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr606824991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

73381 2012.07.20. 17:14:42

Annyira jó ez az egész történet! Mármint nem az, hogy anyukáddal mi történt gyerekkorában, hanem hogy Te mindent megtettél, hogy kárpótolni tudd az őt ért veszteség miatt, és hogy boldognak láthasd kicsit! Biztos idétlenül hangzik, de kicsordult a könnyem is, úgy meghatódtam! (Hülye hormonok :) )

68941 2012.07.21. 07:13:44

:) igazán örülök neki, hogy jól sikerült :)
süti beállítások módosítása