- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Carbonfools a Parkban

2012. szeptember 26. - Antibaby

Annyira éreztem, hogy nekem el kell mennem Carbonfools koncertre... És tényleg! Ma este egyszerre ismerkedtem meg a Budapest Park nevű hellyel, és a Carbon élő játékával. Hát, mit mondjak, lehidaltam. Inkább az utóbbitól, bár a hellyel sem volt baj, és a nézők közül is csak egy kötött belém, úgyhogy elmondható: szép este volt!

Meg kell emlékeznem a remek hangosításról, és Fehér Balázs mindenéről, beleértve a lazaságát, humorát, beszélőkéjét, mozgását, lelkesedését, alázatát, meg minden olyasmit, amit a 'kedves olvasó' fejben hozzátesz.

Attól tartok, ez az élmény visszavezet az éjszakázás világába, és lesz itt még hajnalban éjszakai buszra várás az Isten háta mögötti, ismeretlen pubból hazafelé jövet.

A Carbonfools k*rva jó, messze a magyar zenei színvonal felett. Szerintem.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr416825033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szofi 2012.09.28. 10:36:21

Tényleg kiemelkednek a hazaiak közül, emberileg is! Ez a történet jut róluk mindig eszembe: Kb. egy éve Szegeden játszottak. A koncert után kijöttek a büfé részre és mindenkivel beszélgettek, fotókat készítettek. Barátnőm nagyon szeretett volna pár szót váltani Balázzsal. Mikor kivárta a sort (hosszú volt), addigra épp elvonszolta valaki Balázst egy fotóra. De ő kedvesen odaszólt barátnőmnek, hogy nemsoká jön vissza. Persze telt az idő, mi csak vártunk, már barátnőm is kezdte feladni, le is ültünk. Mikor kb. 1 óra múlva odajött hozzánk Balázs, és a barátnőmnek mondta, h. "Bocsi, kicsit feltartottak. Mit szerettél volna mondani korábban?":) Kicsit elbeszélgettünk vele, odahívta a fotóst egy közös képre, sőt a megfelelő fényeket is ő kereste meg a klubban a fotóhoz. De közben végig laza volt, mintha a szomszéd fiú jött volna oda dumálni. Aznap este mindenkivel, még a századik rajongóval is ilyen közvetlen volt, hozzáteszem az egész zenekar. Kicsit hosszú lett, de remélem érződik, h. miért vagyok ezek után még nagyobb rajongójuk:)

2582 2012.09.28. 18:20:35

Szofi: Persze, értem.

26323 2012.09.30. 19:20:28

Én a Balázs körüli hype-ot nem érzem át (az én barátnőm is olyan, mint szofi barátnője, de az is lehet, hogy ő szofi barátnője is :) ), de a Carbonfoolst imádom. Hasonlóan hirtelen kattantam rájuk még tavasszal. A szerdai koncert is remek volt, és mekkora volt már a Hideaway magyarul. Szegény Gerendainak asszem sosem bocsájtanak meg. :)

2582 2012.10.01. 18:24:16

morri: Én elég sok értéket látok Balázsban, tehát ilyen értelemben értem a hype-ot. :) Ahhoz meg már régóta öreg vagyok, hogy hátra menjek, megvárjak, beszélgetni akarjak... szóval úgy istenigazából rajongjak. A "magyar dalt" azóta is keresem, hátha valaki felteszi youtube-ra, de sajnos nem bukkantam még rá. Egyébként az Gerendain múlt, hogy őket hova sorolták/ják? A rádiós kvóta szerint sem magyarok, mégis úgy érzem, jó sokszor adja őket a rádió.

2582 2012.10.02. 20:56:49

... és természetesen megvan! :) http://www.youtube.com/watch?v=vrpC08VvYR8

26323 2012.10.03. 16:02:09

Pedig épp mondani akartam, hogy van egy rossz minőségű mobilos felvételem róla, de a linkelt jobb egy kicsit. :) Gerendainak annyi köze van a dologhoz, hogy nem voltak magyar dal napján, a szigetes koncerten nagyon látszott a vérig sértettség. A hype-ról meg csak annyit, hogy az említett barátnőmmel kb. hetente téma, hogy Balázs meleg-e, mintha amúgy nem lenne nagyjából édes mindegy. :)

momo 2012.10.15. 11:43:18

Én se értem miért pont a Carbonfools. Szerintem az Eatme jobb zenét csinál, mikor épp aktívak. Én csak egy koncertjén voltam a Carbonnak még a Szigeten anno, de emlékeim szerint Balázs nem beszélt, max. talán annyit hogy ez a következő szám címe. Akkor csak annyi látszott belőle, hogy nagyon zárkózott, ez a lazaság, amiről fentebb írtok nem.

2582 2012.10.15. 23:09:35

momo: Az Eatme tényleg jó, ebben nincs vita köztünk.
süti beállítások módosítása