- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. február 18. - Antibaby

Kedden a főnököm hazaküldött, mert állítólag sápadt voltam. Másnap hajnalra rosszul is lettem. Alaposan meggyötört a betegség, csak ma lett kedvem ismét emberek közé menni, vagy például tollat ragadni. Az itthoni számítógépem még mindig nem működik. Úgy érzem magam, mint aki egy kis falu szélén él, ahol a nagy hó teljesen elzárja a világtól. Pedig ma még bevásárlóközpontban is jártam. Ideje volt kimozdulni itthonról. Úgy indultam neki, hogy Zsuzsanna és Julianna napra vásárolok ajándékokat, de végül magamnak vettem egy csini retro blúzt. Nem lehetett otthagyni, na, úgy állt, mintha rám öntötték volna, és mindössze 1999 Ft-ba került. Közvetlenül utána rosszul lettem, úgyhogy ajándékvásárlás nélkül az otthon felé vettem az irányt.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr736818761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Easter 2011.08.27. 15:58:23

Very valid, pithy, suciccnt, and on point. WD.
süti beállítások módosítása