- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. február 28. - Antibaby

Most totál nem tudom, mi van. Dris megsértődött, mert megkértem, hogy a személyes cuccait (mint borotva, alsógatya, ilyesmi) inkább ne nálam tartsa. Igazából ez már rég esedékes, de mivel eddig nem volt tétje, nem erőszakoskodtam. Sokszor nálam aludt, jól esett, hogy van mellettem valaki, és azt sem mondhatom, hogy ez a valaki akárki lehetett volna, mert én Drist nagyon szeretem. De mindig is hangsúlyoztam, hogy nem járunk együtt, nem vagyok belé szerelmes, és nem kezdem vele újra stb. Erre most bedurcizza magát. Én azt hittem, drukkol, hogy Bélával összejöjjenek a dolgok, és hogy boldog legyek. Elismerem, hogy kellemetlen a szituáció, hogy egyik nap még nyugodtan szétdobálhatja a cuccait a lakásban, másnap meg már hordja el őket. De sosem mondtam, hogy jó ez így. Az autóit, amiket múltkor leszedtem a polcomról, visszatette ugyanoda. Nem értem, mit akar ezzel elérni.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr196818791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dreama 2012.01.16. 07:21:49

Why does this have to be the ONLY reliable suocre? Oh well, gj!

Kalyn 2012.01.18. 05:03:50

Deep tohhugt! Thanks for contributing.
süti beállítások módosítása