- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. május 03. - Antibaby

Drisnek végre van egy kis pénze, úgyhogy vett egy farmert. Mentem vele "divattanácsadni". Szeretnék venni egy-két kendőt, amit a fejemre kötnék, azzal a céllal, hogy alatta kicsit megnövesszem a hajam, ami mindig gond, mert amíg se nem rövid, se nem hosszú, a fodrász sem tud vele sokat kezdeni. Azzal a hittel indultam neki a vásárlásnak, hogy egyszerű lesz, dögös anyagot biztos sokfelé lehet kapni. Naná, hogy nem volt sehol. Csak konzervatív, bánatos nyakbakötős sálakat láttam mindenfelé, kiábrándító. Ruhák terén is örök problémám, hogy az ízlésemnek megfelelőt égen-földön nem árulnak, illetve a worldwide rucis cégekkel kapcsolatban is olyan érzésem van, hogy Magyarországra nem hozzák be a dögösebb darabjaikat, talán mert nincs rá kereslet, a magyar ember konzervatív, bátortalan, és igénytelen az öltözködés terén. Tisztelet a kivételnek. Vevőben és boltban egyaránt. Nálunk az is gond, hogy Drisnek kicsi méretre lenne szüksége, ami férfiben mondjuk XS-esnek felel meg, ráadásul nem osztja a nézetet, hogy egy fiú csak barnában, feketében, szürkében és kékben járjon, s ezek miatt nehéz megfelelő ruhát kapnia. Micsoda gondjaink vannak. Igaz?
A nap nagy része az új blog kialakításával telt, adogattam az ukászt öcsémnek, most jobbra, most balra, még egy kicsit, oké, állj! Kimerültem benne. Hát még ő.
Most majd' szétesik a fejem, nem tudom, hogy a fáradtságtól, vagy a közelgő időjárásváltozástól. Arról nem tudok, hogy utóbbira érzékeny lennék, de állítólag mostanában nyavalygok, ha "gyün az idő". Én még nem vettem észre, de biztos úgy van.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr296819129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aslan 2012.01.16. 09:52:04

This article ahiceved exactly what I wanted it to achieve.

Doc 2012.01.18. 03:02:21

You relaly found a way to make this whole process easier.
süti beállítások módosítása