- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. június 25. - Antibaby

Úgy látszik, a kellemes és kellemetlen napok váltogatják egymást, még ha nem is felváltva, hanem inkább a szinkópa ritmusában is. A tegnapi fáradtság és stressz után ma kényeztetős napot tartottam. A majdnem szokásos reggeli kávéházazás után kozmetikushoz, kora délutánra meg masszázsra mentem, a kettő közötti időben pedig próbáltam fehér, vékony nyári nadrágot venni, ez nem sikerült, de legalább nézegettem ruhaboltokat, az is élményszámba megy, s meg tudtam állni, hogy ne vegyek egy 500. pólót vagy szoknyát, vagy akármit. Sőt, még a titokzoknit is visszatettem a Marks and Spencer polcára, pedig szükségem lenne ilyesmire, de drágának tartottam. A kozmetikusom előttem éppen Anettkát kezelte. Tudom, hogy nem korrekt kibeszélni névvel a vendégeket, de nem tudtam megállni, rákérdeztem, hogy a kozmetikusom is úgy látja-e, mint én, hogy Anettka egy teljesen kulturált külsejű, magára sokat adó, és értelmes, barátságos, normális nőci a való életben, legalábbis én ezt szűrtem le abból a néhány percből, amíg láttam, és beszélni hallottam. A kozmetikus lány csupa jót mondott róla, azt talán szabad, s utána azon gondolkodtam, vajon miért idegenkednek az emberek annyira tőle. Nem azt mondom, hogy esztétikus, ahogy kiteszi a tévében a mindenét, de másoknál is látunk ilyesmit, és mégsem kerülnek annyira az közutálat középpontjába, mint Anettka. Na, mindegy, én csak ennyit szerettem volna mondani, hogy tök normálisnak tűnt, és kimondottan kulturált, ápolt nő benyomását keltette bennem.
Nagyon féltem egyébként a gyantázástól, mert majdnem egy éve mindig ezen spórolok, a borotválás meg jól megerősíti a szőrt, az enyém meg amúgy is durva... bla bla bla, sz'al azt hittem, nagyon fájdalmas lesz a kezelés, ennek dacára alig éreztem valamit. Inkább csak bizsergetett, felpezsdítette a vérkeringésemet. S megtudtam egy számomra új dolgot: menstruáció után 2 hétig nem nő a szőr, és a nehéz napok utáni pár napban a hormonszintünk is olyan, hogy nem fájdalmas az epilálás. Ha ezt korábban mondják, mindig így időzítettem volna. Azt is most tudtam meg, bár régóta gyanakodtam, de senki nem erősített meg, hogy valószínűleg hormonszint problémáim vannak, ami kihatással van az izzadásra, a szőrösségre, a bőröm állapotára, s a szexuális életemre is. Hát igen, nem tudtam cáfolni, de azért a kozmetikus lány azt javasolta, járjam körül a problémakört, menjek el mindenféle vizsgálatokra, amelyek ezekkel kapcsolatba hozhatóak. Boldog lennék, ha megtalálnák a megoldást, mert ezek jelentősen megnehezítik az életemet.
A mai napban egyedül a ruhaboltok kínálata és az eladók hozzáállása volt kellemetlen élmény. Azt is utálom, ha minden vacakról el akarják hitetni, hogy szenzációsan áll rajtam, és meg kell vennem, de mostanában egyre gyakoribb, hogy a másik irányba billennek el. Nem először fordul elő, hogy az eladó végigmér, és közli, hogy az általam bemondott S-es méret kicsi lesz. Ilyenkor kedvem lenne nekem is megmártani a  vérében a tőrömet, ám végül beérem azzal, hogy amikor a próbálás során kiderül, az S-es nemhogy kicsi, de még lóg is rajtam, akkor ugyanattól a lánytól kérek egy XS-est, ami persze nincs, úgyhogy végül neki kell elnézést kérnie.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr36819401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Honeysuckle 2011.07.03. 08:46:06

HHIS I should have tohghut of that!

Essy 2011.07.04. 16:35:16

Your story was raelly informative, thanks!
süti beállítások módosítása