- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. szeptember 22. - Antibaby

Ma kilenc hónapos a webnaplóm. Január 22-én nyitottam meg. Igaz, hogy akkor feltöltöttem a decembert és a januárt visszamenőlegesen, mert addig nem voltam biztos benne, hogy ezt akarom, úgyhogy csak Word-ben írogattam a dolgaimat. Majd két hónap után úgy döntöttem, felteszem a netre, mert egyrészt nem csökkent a lelkesedésem, másrészt mert így mások is hozzászólhatnak.
9 hónap... elvileg nem nagy idő, de, ha úgy vesszük, hogy ez alatt kihordhattam volna egy gyereket... tulajdonképpen a blogom az én kis gyermekem. Minden nap "megetetem", simogatom, becézgetem, és szép apránként átadom neki magamat.

Csalódtam bennetek. Nem is szóltok, hogy milyen hülye vagyok. Január 22. és szeptember 22. között csak 8 hónap van. Ezt eléggé benéztem. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr366819741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása