- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. október 25. - Antibaby

Rendszeresen morgok az üzletekben és vendéglátó egységekben tapasztalt, nem kimondottan ügyfélbarát hozzáállás miatt. Most viszont hadd dicsérjem meg azt a helyet, ahol eddig sem ért semmi negatív hatás, de ma főleg kitettek magukért. Sajnos a kávézó nevét nem tudom, azt mondanám, hogy az Oktogonon van, de ha pontos akarok lenni, akkor a Liszt Ferenc tér és az Andrássy út sarkán. Beültem ebédelni, s miután felvették a rendelésemet, áramszünet lett. Délidő lévén elég sokan voltak a kávézóban, ahol egyébként kaját is lehet kapni, úgyhogy amúgy is sokat kellett volna várnom a kajára, de az áramszünet még inkább betett. Eszem ágában sem volt azonban morogni, vis majornak tekintettem az ügyet. Lapozgattam addig egy magazint, és nézelődtem, mire kb. 20 perc ücsörgés után odajött hozzám a pincér srác, és sűrű elnézések közepette közölte, hogy az italfogyasztásom ingyen van, mert az áramszüónet miatt lassan készült el a kajám, és hogy milyen türelmes vagyok… stb. Már ettől meg volt hatódva a durva stílusú, udvariatlan magyar felszolgálókhoz szokott lelkecském. De nem volt vége. A padlizsánkrémem hamarabb elfogyott, mint a hozzá kapott pizza tapaszok, s ahogy az utolsó cseppnyi krémet a pizzára kentem, már ott állt a srác egy kis adag pót-padlizsánkrémmel a tálcáján. Nekem hozta, mert látta, hogy vastagon szeretem kenni. Természetesen az az adag ingyen lett volna, de akkor már kezdtem zavarba jönni, meg amúgy is tele volt a pocakom, úgyhogy inkább fizettem, és visszasiettem a tréningre. S legközelebb egy pillanatig sem gondolkodom, hogy beüljek-e oda.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr526819939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása