- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. november 26. - Antibaby

Ahh, nem is írtam a meleglistáról. Mindenki erről "beszél" a neten, és én egy sort sem szenteltem neki. Az az igazság, hogy csak most kukkantottam rá arra a bizonyos kipontozott listára, amely kirobbantotta a balhét. Így most tört rám igazán a düh is. Micsoda szemét húzás ez! Egyrészt a pontok, amelyek a neveket jelölik, pont arra jók, hogy találgassanak az emberek. Azt a néhány közismert férfit, akiről sejtünk valamit, így könnyen be tudjuk írni a foglalkozásuk mellé, de ez ugyebár nem új információ. A többinél meg megy a nagy találgatás. Az egyik meleglistás fórumba benéztem, őrület, micsoda gusztustalankodás megy ott. Boldog-boldogtalanról elkezdődött az álhír-terjesztés, és becsúszik jó pár butaság is. Egyébként a lista publikálója a végére odaírta, hogy "A pontok száma épp annyi, mint a nevekben a betűk". Na, ez például szerintem eleve hibás, legalábbis abban az esetben, ha jól működik a logikám. Arra hamar rájöttem, hogy a nevek abc-ben vannak, és így elég nyilvánvaló, kire célzott az utolsó sorban "orgonaművész" foglalkozás megjelölésével a szerző. Azért merem ezt említeni, hiszen a mindannyiunk agyában először felpattanó orgonaművész maga is többször nyilatkozott férfiakkal való viszonyáról, könyvében még fényképet is mutatott épp aktuális kedveséről. A neve is V-vel kezdődik, tehát egyre valószínűbb, hogy a lista végén ő lesz az, de akárhogy számolom a kis pontocskákat, csak nem jön ki. Na, akkor most mi van? Van ennek értelme legalább azok számára, akik megfeszülve várják, hogy megtudják végre, a Hamletet játszó színész kinek az alsóneműjében turkál esténként? Szerintem még nekik sem. Szóval túl azon, hogy ez szemétség, és ráadásul bűncselekmény is, ráadásul félreértésekre adhat okot. Jó pár olyan embert is hírbe hoz, akik aztán végképp nincsenek érintve. Aztán itt van ez a hülyeség, hogy "Amennyiben valakit érdekelnek a foglalkozások melletti nevek, úgy küldjön egy e-mail-t erre a címre és mi elküldjük részére a teljes listát. Csak azon személyeknek áll módunkban elküldeni a listát, akik vállalják, hogy más személyeknek sem részben, sem egészen nem adják ki azt." Aha, tehát egy ilyen becsületes, jószándékú, tisztességes és törvénytisztelő olvasóközönségnek, amely e-mailben kéri a homoszexuális hírességek listáját, elég az igérete. Amúgy az, hogy ők elküldik, már nem eleve a más személyeknek részben-egészben való kiadást valósít meg? A balhét persze nem akarom egyértelműen az adott weboldal szerkesztői nyakába varrni, hiszen ott a másik oldal is, aki képes kérni ezt a listát. Egyébként én mindig is úgy gondoltam, hogy jobb, ha mindenki coming out-ol a nyilvánosság előtt, aztán kész, nem is értem, hogy lehet ilyen titkolózásban élni, amikor az életünk egyik legfontosabb részéről van szó. De ha valaki mégis úgy gondolja, hogy nem akar a szexuális hovatartozásáról beszélni, akkor még rákérdezni is illetlenség, hát még a beleegyezése nélkül nyilvánosságra hozni. Ez nem csak a homoszexualitásra, hanem bármilyen más szexuális szokásra is igaz. Nincs két egyforma ember ezen a téren sem, az egyik szereti szöges nyakörvben látni az asszonyt, a másik hozzábilincseli az ágyhoz, a harmadik meg rákakál a partnerére. Mindenkinek vannak ilyen vagy olyan szokásai, s ha ezekről nem nyílik meg önként, akkor a saját titka marad örökre. Szerintem ez így van jól. A listát tartalmazó weboldalt nem nevezem meg, nehogy má' akár 1 embert is én buzdítsak, hogy menjen oda. És olyan jó lenne elkerülni azt is, hogy a kommentekben nevek és "ki hogy ragadt össze kivel, és vitte el a mentő" típusú sztorik kerüljenek... (Pontozzátok ki! :) )
Ui: Még annyit, hogy azt sem értem, miért éppen a férfiakon akar ilyen módon "segíteni" a lap főszerkesztője, illetve hogy ha már belekezd, miért nem törekszik a teljességre. Mitől függ, hogy valaki rákerül, vagy sem?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr46820067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jspqvbs 2010.04.17. 00:00:20

2iNRsW aqbnsywzirnv, [url=http://wtznupdoenct.com/]wtznupdoenct[/url], [link=http://obemmomousyo.com/]obemmomousyo[/link], http://rkjbjjcfjatw.com/
süti beállítások módosítása