- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. január 02. - Antibaby

Uhh, majd elalszom itt a gépnél. És még bent vagyok a munkahelyemen. A mai nap a költözésé volt, hiszen mikor tennének át minket egy másik emeletre, ha nem a legnagyobb hajtás közepén... És jöttek új dolgozók. És amúgy is újév első munkanapja. És azt sem tudtam, hol áll a fejem. És nem találtam a ceruzáimat, de még a kávéfőzőt sem. És az új szobában alig férünk el. És nagyon magasra kerültek a dossziéim és a virágaim. És a szobatársaim rádiót akarnak hallgatni munka közben. És biztos olyat, ami 5 percenként ismétli a mai slágereket. És én meg be fogok golyózni. És szobatárs túllocsolta a virágjaimat is. És itt nincs semmi, se nyomtató, se fax, se spirálozó. És nem ér el a hangszóróm madzagja a számítógépig. Viszont végre külön osztály lettünk, nem pedig egy másik része. És a barátnőm a vezetője. És végre olyan szobám van, amiben ugyan nem egyedül vagyok, de nem is átjáróház. És a másik barátnőm meg nem költözött velünk, úgyhogy elszakadtunk egymástól. Igaz, csak pár hétre. És több kéz több munkát tud elvégezni. Legalábbis a naív gondolatmenet szerint.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr496820205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása