- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. január 06. - Antibaby

Túléltem a céges bulit. Mindenki dicsérte a küllemem. Igaz, csak nőkkel dumáltam, de az ő dícséretük duplán számít, úgyhogy jó érzés töltött el. Főleg, hogy többen nem is a sablondícséretek közül rántottak elő egyet, hanem pl. elhangzott, hogy ez a ruha teljesen én vagyok. Hm, szerintem is. Az est nagyjából csak erre volt jó, mert egyébként az új, külön a ruhához vett cipőmben nagyon fájt a lábam, a beszédek unalmasak voltak, a vegetáriánus tál nevű életben párizsidarabok figyeltek, a dobostorta meg zacc ízű volt. Különben minden oké. Csak 23-szor piszkáltak az alkohol-absztinenciám miatt, aztán ennek véget vetettem két gyenge, ám bejövős trükkel: egyrészt egy teli pezsgőspohárral kezemben koccintottam néhány nagypofájú kolleginával, akik ezek után nem hiányolhatták a piát a kezemből, másrészt borospohárba töltötte nekem a pincér a kólát, s ezzel sok nehéz pillanattól kímélt meg.
A héten megint akkora munkatempó volt, hogy még levegővételre sem jutott időm és energiám, ezért a blog is pang. Megnyugtató, hogy azok a blogok sem gyakran frissülnek, amelyeket olvasgatni szoktam, így egyrészt "versenyben" maradok, másrészt nem kell majd éjszakába nyúlóan bepótolnom az olvasásukat. Nade a sok meló közepette öröm is ért: ha már szobatársakat kaptam, akkor a lehető legjobb, hogy én, a halmozottan antiszociális liba se perc alatt összebarátkoztam az egyik csajszival, akivel egyébként 3-4 éve ismerjük egymást, de még nem vettük észre, mennyi bennünk a közös. 1 hét egy szobában monitorbámulás után már szavak nélkül is megértjük a másikat, és keresve sem találok semmi idegesítőt benne. Okos, értelmes, kedves, és jó fej. Nők vagyunk, papírforma szerint utálnunk kellene egymást, vagy minimum irigykedni, de egyikünk sem az a típus. Ez a barátságkezdemény remélhetőleg tovább fog fejlődni. Ennek most nem is a saját érdekeim miatt örülnék, hanem azért, mert ez a szobatársnő épp egy mély pszichés betegségből kezd kilábalni, és ha én segíteni tudok, hogy visszaszerezze önbecsülését, az az én lelkemet is megtámogatja... meg ugye adni jó. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr896820213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása