- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. szeptember 09. - Antibaby

Amikor Sandy nagy lelkesen közölte, hogy ismer olyan férfit, amilyen szerintem nem is létezik, meglehetősen hitetlen voltam, s mivel a személyt egy közös kollegánkban jelölte meg, s már kezdte is a szervezkedést, megijedtem. Egyrészt nem éreztem felkészültnek magam újabb férfiak megismerésére, másrészt tartottam tőle, hogy egy cégnél dolgozunk, s kudarc esetén kínos szituációk állhatnak elő. A találkozóra, amit semmiképpen sem randinak, csak két felnőtt ember beszélgetésének tekintettünk, tegnap került sor. Hát, mit mondjak, kellemesen csalódtam, nem csak a srácban, de Sandy is jól gondolta, amit gondolt. Ugyanis meglehetősen sok bennünk a közös, s ráadásul rögtön egy nyelvet beszéltünk, nem kellett azon agyalni, hogyan értheti, amit mondott. Élveztük egymás humorát és témáit, s végül 6 teljes órán keresztül tartott a szigorúan csak beszélgetés. Nehéz egy alkalom után bármit is mondani, s nem tudom, ő milyen érzésekkel kelt ma reggel, de szerintem egy barátság minimum kinézőben van.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr86820843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

39492 2006.09.09. 22:38:17

Sandyról mindig Szandira asszociálok, tudod, arra az énekesnőre. borzasztó. sosem lennék képes 6 órát beszélni.

2582 2006.09.10. 17:19:38

Pedig sokan mások is élnek ilyen névvel. A hat óra nálam nem is rekord, már a duplája is előfordult, kétszer is, két első "randin". :)

Ági 2006.09.10. 18:51:31

Jézusom, amilyen szűkszavú én vagyok, készülnöm kell majd rád. :-)))

sunnyboy 2006.09.12. 12:07:00

nekem "csak" 8 óra a rekordom:)
süti beállítások módosítása