- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. szeptember 10. - Antibaby

2 szem Placebo-t tettem a rádiómba, a legnagyobb slágereket, hogy undorítóan mainsteam legyek. :) Bengabige nyerje meg a bloggerinák szépségversenyét, szerintem. A lelke mindenképpen szép, a város egyik csücskén elrejtett nekem egy CD-t, rajta egy Placebo koncertfilmmel, és sok-sok zenével. Önzetlenül, kéretlenül tette, s még arra is gondosan ügyelt, hogy a csomagot az inkognitómat megőrizve (ezt is kéretlenül) tudjam átvenni.
Brian Molko (gyk. a Placebo énekese) neten fellelhető fotóit nézegetve végül kettő olyat találtam, ami igazán megragad, amelyben az ő személyisége és az enyém egyszerre tűnik fel. Ezt úgy értem, hogy drogos, dohányzós képek, bár rá jellemzőek, tőlem nagyon távol állnak. Ez viszont megragadott, pont azt a finomságot fejezi ki, valahol a nő és férfi határán, amit úgy bírok benne. A másik kép meg titokzatos, csak nem annyira jó minőségű.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr76820847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

4651 2006.09.12. 23:16:09

Ó, nagyon szívesen. Tényleg. Én Stefan Olsdalba vagyok mérhetetlenül szerelmes. Ahogy áll, ahogy levegőt vesz, ahogy mozog... Szóval a tipikus kipicsás rajongás él bennem felé. Nem is értem ezt az én koromban, de vállalom. Köszönöm a biztatást, igazából én majdnem biztos vagyok benne, hogy nyerni fogok, mert ez szerintem kategóriánként lesz a BMI szerint. Na most azt nagyon kétlem, hogy nevezett volna, hozzám hasonlóan méretes hölgyemény. Így egyedüliként muszáj lesz. Ha, viszont összesítve lesz, akkor feltétlen számítok a szavazatodra. :)

4651 2006.09.13. 19:25:31

Kiderült, hogy szükségem lesz a szavazatodra, de addig még van egy hét!

39492 2006.09.13. 22:08:57

Ana, te fogsz nyerni, az tuti! :)
süti beállítások módosítása