- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. november 20. - Antibaby

Réka, csak úgy mellékesen odavetette, amióta elköltözött a pasija, mindig üres a hűtő. Le kellett ülnöm a járdaszegélyre, annyira röhögtem. Mert az a hangsúly... mintha azt mondta volna, hogy a srác vásárolt, sütött, főzött, pedig nem. Aztán amikor végre kaptam levegőt, és a kicsordult könnyemet is letöröltem a kabátujjammal, egyszercsak rádöbbentem a dolog döbbenetesen komoly mivoltára. Leegyszerűsítve: nálam is üres a hűtő, majdnem 6 hónapja, majdnem folyamatosan. Pizzát annyit rendeltem azóta, hogy a dobozokat egymás mellé rakva körbeölelné Földet, az Egyenlítőnél természetesen, a börgerking pedig már dolgozik rajta, hogy egyenesen nekik utaljam a fizetésemet.
A lustaság csak az egyik tényező, nem ez a lényeg. Arra jöttem rá, boldogtalanul nem tudok főzni. Én, a nagy és lelkes receptpróbálgató, aki 5 évig majdnem minden nap más ételt készített, szinte sosem ismétlődött az ebéd, s aki a saját háztartás első évének kivételével nem is rontott el egyetlen kaját sem, most egy rántottát is odaégetek, ingerülten vágom oda a fakanalat egy egyszerű hagymadinsztelés vagy mirelite hal kisütésénél, sz*r az egész. Itt lenne a sok időm, próbálgatni, fejlődni, új dolgokat megtanulni, s nem. Hiába, főzni csak szívvel-lélekkel, csak szeretetből megy, s olyannak, akit boldoggá szeretnék tenni. Ha most bejelentkezne valaki vendégségbe, max. vennék egy zacskó ropit, de még az sem biztos. Ihletvesztés van, na.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr886820995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

43055 2006.11.21. 08:25:40

Múltkor az utcán hatalmas vigyorral rámköszönt egy srác. A barátnőm cinkosan rámkacsintott: új pasi? Mire én: nem, a pizzafutár. :)
süti beállítások módosítása