- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. március 12. - Antibaby
Boldog vagyok, uszkve negyedik hete, s ez a helyzet egyre inkább fokozódik. Még Dris is azt mondta, sugárzom a boldogságot. Ha valaki, ő aztán tudja, ő aztán ismer. Én csak azt érzem, mosolygok a csepeli hévre, pedig azon nincs semmi vidám és megnyugtató, valamint rendszeres kevés alvásom ellenére is egyre jobban tudok koncentrálni a munkahelyi feladataimra. Jó ez, nagyon jó.
A vasárnapi családi bemutatás elmaradt, egyedül mentem, de persze kifaggattak rendesen. S csodák csodájára anyu teljesen pozitívan állt hozzá, már előre nagyon szimpatikus neki a srác. Ilyen még nem volt, s bár tudom, nincs garantálva, egy hét múlva is ezt mondja majd, legalább ezt a feszültséget megspóroltuk. Egyébként is nagy érdeklődéssel várom, milyen hibát fog felfedezni frikille-ben, mert nekem még nem sikerült ilyesmit találnom.
Frikille hihetetlen aranyos volt, a héten már próbáltam adagolni neki, milyen váratlan fordulatokra számíthat kicsiny családommal való ütközése során, igyekeztem a lehető legjobban felkészíteni arra, amire nem lehet. Végighallgatott, mosolygott, aztán azt mondta, kihívás számára ez a helyzet, mert ha anyukám sárkánnyá változik, ő királyfinak érezheti magát, aki megmenti a királylányt.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr206821325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

4651 2007.03.12. 11:15:38

Ó és ott lesz Öcséd is? Ez a sárkányos duma meg. Kilóra meg vagyok véve. Bravó Frikille, nagyon örülök, hogy összeakadtál Antibével!

13558 2007.03.12. 11:24:35

én is örülök neki :)

2582 2007.03.12. 11:32:51

A tesóm csendesen mosolyog majd egy sarokban, de azért iszik majd egy kupával a levágott fejű sárkány véréből. :) frik, enyém a megtiszteltetés. :) Aki szerint pedig anyukám csak viccel, és nem is olyan rémes a helyzet, az írja meg a címét, átküldöm neki a hétvégére.

sunnyboy 2007.03.12. 14:02:26

OK. jöhet:):):):)
süti beállítások módosítása