- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. március 24. - Antibaby
Tudom, ilyen az élet, születünk, meghalunk, satöbbi, de azért ez mégiscsak durva.

Kaszás Attila
Kaszás Attila

1960-2007

Sok-sok évig nagyon ellenszenvesnek találtam. A Guldenburgok Öröksége c. filmsorozatban ő volt a szinkronja annak a tenyérbemászóképű Jan Balbeck-nek, s ki nem állhattam azt a hangot. Persze gyerek voltam. Aztán láttam Kaszás Attilát színpadon, tévében, olvastam interjúit, s bár színészként sosem vált nagy kedvencemmé, az ember maga egyre szimpatikusabb lett. Mindig valami misztikus ködben láttam őt, mert akihez Eszenyi Enikő feleségül megy, az ugye csak "ufó" lehet.
Most jut eszembe, én még a Padlást sem láttam. Pedig mindig is tervben volt. Halogattam gyerekkorom óta. Nélküle meg az sem ugyanaz.
Egy 2004-es interjújában ezt mondta. Szerintem érdekes. "Mit csinálnék másképp, ha újrakezdeném? Későn érő típus vagyok. Sokkal tudatosabban próbálnék élni. Fiatal éveimet teljesen önfeledten, csapongva éltem, és nem végeztem el magamon bizonyos munkákat. Most már nem lennék rá képes, például letenni egy angol felsőfokú nyelvvizsgát, fiatalon ezt ellustálkodtam. Nyomaszt az is, hogy nem mentem el egy évre hátizsákkal világot látni, csak úgy stoppolva…" "Jó lenne, ha lenne gyermekem. Alapküldetésünk, hogy ha már kaptunk életet, tovább is adjuk azt."

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr456821379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ada 2007.03.24. 11:43:21

Egen..sajnos sokan halnak meg annak következtében, amiben ő is. Csak épp nem kap ekkora nyilvánosságot. Születési rendellenesség, ami bombaként ketyeg az agyadban. És egyszer vagy kiold a legváratlanabb pillanatokban. Vagy úgy éled le a hosszú életedet, hogy ott volt, de nem csinált rombolást. Mi most vele együtt az 53 évesen elhunyt nagbátyánkra is emlékezünk..
süti beállítások módosítása