- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. április 09. - Antibaby
Amilyen boldognak éreztem magam tegnap, olyan antiszoc lettem mára. Nem sok dolgot utálok annyira, mint a Húsvétot. Én naív, azt hittem, ha a kedvessel vidékre menekülök, ahol előzetes egyeztetés alapján semmi más nem várható, csak egy szintén locsolók előli menekülésnek felfogható kirándulás, akkor az nyugis lesz. Erre szépen rászaladtam az aknamezőre. Most haragszom a világra, haragszom a nőkre, haragszom a férfiakra. Hímsovén világ baromsága, behódoló nők asszisztálásával. Mos, főz, takarít, vendégeket fogad és ugrál körül, reggel egy pohár vízzel a nyakában ébred, s még ő ad ajándékot, miközben a sajátjai körében elárulja, utálja az egészet, és booáááá. Girl power feelingen szocializálódott pesti nőként elég nehezen viselem, még a látványát is, mert persze egy röpke hisztivel (értsd: érvek) kivívtam, hogy kimaradjak. Gondolom miss picsának tart a család.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr696821439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bahha 2007.04.09. 11:15:17

ezt jól összefogalmaztad :)

Ani 2007.04.10. 10:44:42

Ezúttal együtt nem érzésemet kell kifejezzem :) A Húsvét hagyomány. És ápolni kéne. A kölni ill. szóda stb. a megtisztulás jelképe, míg a tojás, amit érte kapnak a termékenységé. Megvan a maga jelentősége és semmi köze nincs a nők behódolásához a férfiak előtt. Persze ettől még szíved joga így gondolni. Csak elmondtam, hogy más, aki szintén városban él, még gondolhatja másképp. :)

2582 2007.04.10. 10:55:48

Persze, hogy gondolhatja másképp, semmiképpen nem akartam ilyen módon két csoportba sorolni az embereket. Főleg, hogy a városiak, budapestiek közt is valószínűleg kisebbségben vagyok a véleményemmel. Mint mindig.

hp 2007.04.10. 11:23:56

szerintem te nagyon tulreagaltad ezt a husvetozast. nem mindegy, mi van ilyenkor? az a lenyeg, hogy tok jo ido volt, es +1 szabadnap. minek a sajat elveinkbe gorcsosen kapaszkodni es ellenkezni? siman ki lehet birni egy locsolast meg ha nem is szereted. es sztem vicces ugy kelni husvetkor, hogy kapsz egy pohar vizet. max egy menj a p-ba felkialtas reflexszeruen, de aztan rohoges. es mar jobb lett volna az egesz husvet, ha nem gabalyodsz bele a sajat elveidbe, hanem engeded, hogy tortenjen az ami jon.

2582 2007.04.10. 12:32:14

Pont ez az, ami nem lehetett volna.

suspiria 2007.04.10. 15:56:17

Husveti locsolas mint a himsoviniszta vilagosszeeskuves titkos fegyvere? Remelem komolyan gondoltad mert viccnek egy kicsit durva!
süti beállítások módosítása