- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. április 10. - Antibaby
Jajjajjjajj, az előbbi felsorolásból kihagytam a hímsovén viccelődések elviselését. Nem tudok olyan postot írni, amivel később is elégedett lennék. :)
Tényleg hisztis voltam másfél napig, úgy éreztem magam, mintha a Marsról jöttem volna a Föld nevű bolygóra, vagy nem is tudom. S ismét megtanultam, amit eddig is tudtam, Húsvétkor, Szilveszterkor négy fal között, telefon kikapcsol, redőny leenged. Vagy el valahova, nagyon messzire, vissza a Marsra. Kettesben. Nagyobb társasággal eltöltött idő (Húsvéttól, Karácsonytól függetlenül) max. 2 óra.
Antiszociális voltam, most meg hulla fáradt, megfűszerezve fenék- és combtájéki izomlázzal, amit kirándulás, várba fel, várból le során sikerült begyűjtenem. Lehet, hogy nem megy át, hogy ennek a részének örülök.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr786821443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

owen 2007.04.10. 09:01:31

Ezt megúsztad.

43055 2007.04.12. 12:10:37

Hajajjj, úgy látom magadra zúdítottad a "nép" haragját húsvét ügyben. :) Azt hiszem megértelek, a húsvét (karácsony, bármilyen ünnep) nekem is egy rémálom volt egészen addig, amíg kénytelen voltam résztvenni a családi rendezvényeken. Mostanában viszont igyekszem úgy alakítani a dolgot, hogy a saját számíze szerint történjenek a dolgok, így hiszti sincs. (Vagy lehet, hogy most ők kénytelen résztvenni az én hülyeségeimben? :))
süti beállítások módosítása