- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Fél kézzel a bójába

2007. június 02. - Antibaby
A nap problémája épp az, hogy jól érzem magam. S nem merem. Félek.
Szerintem nagyon jól működünk együtt. Besüt a nap, én főzök, ő tanul. A szobában meleg van, a Garfield-os alsónadrághoz csak szemüveget visel, s ráncolja a homlokát, ahogy a képletek fölé hajol - okosnak látszik és jól áll neki. Minden óra húszkor "igényelhetek" egy csókot, a 16:20-ast sajnos elszalasztottam, most várhatok újabb 60 percet. :)
Kiegyensúlyoz, ha csak egy légtérben vagyok vele. Jó ez így most, épp csak annyiban különbözik a szakítás előtti állapottól, amennyire kell. Ha tudom, hogy jönni fog, én még mindig összerezdülök minden kulcscsörgésre, pedig már több mint egy hete nincs is kulcsa. De hazudnék, ha azt mondanám, minden a régi. Ott az a kis bibi: megbántott, megijesztett.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr436821611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NH 2007.06.02. 19:22:40

Nem kell megfogadni mint tanácsot, de én azt mondom tedd túl magad ezen a "szakítás" témán, hiszen kvázi tiszta lappal indultatok. Ha egyszer már megbocséjtottunk az imádott férfinak, akkor nem tud mit kezdeni azzal, ha továbbra is a sérelmeinken merengünk. Tudom, nem ilyen egyszerű, de ha sokat gondolkodsz a "bibin" az felemészthet.A megbántás az akkor volt. Most a 20-as csók van, remélem ezt nem csúsztad le:) Továbbra is drukkolok!
süti beállítások módosítása