- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

(No) comment

2007. június 26. - Antibaby
Elnézést kérek a rendszeres kommentelőktől a jelenlegi állapotért. Mérhetetlenül szomorúvá tesz, hogy eljutottunk ide. Megnyugtatok mindenkit, az értelmes és nem értelmes :), kulturált, akár dicsérő, akár kritizáló hozzászólások ezután is moderálatlanul kerülnek majd a blogba. Szólásszabadság van, sosem volt célom ennek korlátozása, s ezután sem lesz.
Azoknak, akik szívesen járnak ide nap mint nap, tartozom annyival, hogy megmagyarázzam, miért van szükség a szűrésre.
Sajnálatos módon nem mindenkiben vannak meg olyan alapvető emberi tulajdonságok, mint jószándék vagy tisztelet. Tudom jól, s nem is titkoltam eddig sem, hogy simán lenyomozható vagyok. Életem nyitott könyv, s a blogban elrejtett adatok alapján bárki megkereshetett már eddig is az iwiwen. Nem nagy teljesítmény, de feltételezem, nem tette meg mindenki, akinek lehetősége nyílt volna rá. Nem is ez a lényeg. Évekig jól működött a dolog, sokan írtatok, bejelöltetek.
Hogy mi visz rá bárkit is, hogy szabadidejét azzal töltse, hogy idegen embereket piszkál, akik ráadásul nem ártottak neki, sosem tudtam megérteni. Mindenesetre felbukkant valaki, aki azzal szórakoztatja magát, hogy belepiszkál mások örömébe. Hagytam, hadd játszon, mert hiszem, hogy az ilyen ember magát minősíti. Talán zavarta, hogy egy ideje nem is reagált senki a beszólásaira, ezért új eszközt talált, hogy felhívja magára a figyelmet. Elkezdett nyomozni utánam, vélt vagy valós személyes adataimat pedig beillesztette ide a kommentbe. Nem is tudja, jó úton jár-e, a lényeg nem ez volt, amikor végül a moderálás mellett döntöttem. Hanem hogy ő ezt így megteszi, hogy beírja. Az elv. Mindegy, hogy az adatok helyesek vagy sem. Mondom, azok eddig is elérhetőek voltak. Az illető (szintén vélt) névtelensége mögé bújva olyan "bátor" cselekedetre szánta rá magát (feltételezem legalábbis, hogy az is ő volt), hogy rejtett telefonszámról felhívott, s természetesen nem szólt bele. Esetleg szuszoghatott volna, az legalább izgi.
A történtek meglehetősen eltérő értelmezését jelzi, hogy még ő üzeni nekem: "Amióta tudom, ki vagy, nem félek tőled." Heh??? Legyen szíves, tegye fel minden olyan olvasó a kezét, akinek bármikor bármi félnivalója volt tőlem. Vagy ez fenyegetés akart lenni a jövőre nézve?
Tehát továbbra is mindenki kommenteljen bátran, a publikálás ugyan kicsit csúszik. S amit még sajnálok, hogy emiatt meg kell gondolnom, mit írok le a jövőben. Köszönhető mindez egyetlen embernek.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr136821767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11173 2007.06.26. 09:50:10

Az ilyennel szemben a legjobb módszer a megkeresés. Pl melóhely előtt megvárni, ráköszönni, elbeszélgetni vele. Nyilvános helyen, emberek között. Ha nem csinálja össze magát ott helyben, legközelebb talán békén hagy. A neten nemcsak jófiúk és jókislányok vannak... A vélt arctalanság sok gilisztának viagrát jelent :-) Vigyázz magadra.

66835 2007.06.26. 10:55:02

hát ez...és én mégis minden alkalommal meglepődöm, hogy vannak ilyen emberek...

Trotter 2007.06.26. 11:32:36

Te ennyire menő vagy, hogy saját psycho-d van? Ezt nem gondoltam volna.... Persze nem irigyellek. A hírességeket általában nem.

2582 2007.06.26. 11:41:03

Saját psycho. :)))) Ez tetszik.

Ági 2007.06.26. 12:04:40

Jézusom, döbbenet... :-(

43055 2007.06.26. 12:23:34

Durva, hogy a névtelenség mit ki nem hoz az emberekből. Lehet, hogy az piszkálta a csőrét, hogy túl toleráns vagy. Minden esetre nagyon vigyázz magadra!

27368 2007.06.26. 12:27:54

mik vannak, te jó ég! tényleg vigyázz magadra. őrület. szó szerint.

kriszti 2007.06.26. 14:45:03

hát basszus, elgondolkodtató...

hp 2007.06.26. 16:19:43

Otto lenne? Jol sejtem? Otto, bekattantal? Ha te vagy az, akkor fontos tudni, hogy nem kell am ilyen komolyan venni mas blogjat, eletet, inkabb a tiedet... Ha tenyleg te lennel a zaklato, en visszavonom, hogy egy pillanatig is egy allasponton lettem volna veled. hp

Ani 2007.06.26. 17:57:48

Hm... megdöbbentő azért, hogy tényleg van ilyen. Én mindig azt gondoltam, hogy ilyesmi a mi kicsiny hazánkat még nem érte el. Naív gondolat volt, belátom.

2582 2007.06.26. 21:35:03

A zaklatás szó túlzás, remélem. Egyszerűen töltődött a pohár, s elérkeztünk az utolsó csepphez. Ennyi.

Psziche 2007.06.26. 21:42:55

Ez durva. Nemrégiben engem is hivogattak, volt hogy egy nap 99-szer. Aztán kiderült, hogy egyik csoporttársam. Persze magyarázatot nem adott rá, azóta sem. Előtte pedig tök jóban voltunk, de 1 évig hivogatott, és ez csak utánna derült ki. Mikor már nem csak velem szórakozott... Szóval vannak ilyenek, de ez a nyomozós, ez azért durvább...

69760 2007.06.26. 23:03:48

Szia! Én olvaslak egy ideje, és nagyon tetszik a stílusod, de eddig nem dumáltam be...de ez azért durva! Nagy az isten állatkertje, ezt eddig is tudtuk, de hogy ekkora?! Légyszi' vigyázz magadra...

NH 2007.06.27. 09:31:26

Meghökkentő, hogy emberek mire képesek. Bár én biztos vagyok benne, hogy te a határozottságoddal rövidre tudod ezt zárni. Az is meglep, hogy emberünk valaha félt tőled. Lehet, hogy összeesküvés elméletnek tűnik, de nem elképzelhető, hogy egy ismerősöd szórakozik veled?

2582 2007.06.27. 09:36:23

Először én is gondoltam rá, de nem hiszem, hogy ismerősöm lenne. Nem mondom, hogy miből gondolom, mert nem szeretnék foglalkozni az üggyel.

Reni 2007.06.27. 12:07:13

Tisztára mint a Harmadik műszakban... Ki is kapcsoltam a felénél... Jól tetted, h törölted a nem kívánt látogatót!

Petra 2007.06.27. 22:56:33

Atyaisten, mennyi beteg ember van! :( Szánalmas és egyben ijesztő is.

Minerva 2012.01.18. 02:40:04

If you want to get read, this is how you sohlud write.
süti beállítások módosítása