- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Sinead O'Connor

2007. augusztus 07. - Antibaby
Úgy volt, hogy előpihenek Szigetre, korai lefekvés, meg minden... aztán az lett belőle, hogy éjfélig faltam a Sinead O'Connor videókat, interjúkat, klipeket, koncerteket, dokumentumműsorokat. (Valószínűleg pár napig elöntik a blogot a videói, mint anno George Michael-éi, de így van jól, mert bennem is ilyen intenzíven dolgozik a csaj.) Tehát pihenés nem volt, nem lesz, viszont elkezdtem hangolni magam Sinead-re. Remélem, valami ilyesmi lesz 12-én is a Szigeten. Bár valószínűleg nem. Mondjuk úgy, a korral ő is változik.

Sinead O'Connor

Nekem ő a minden. Ki is mondta: nőerőmű? Sokáig szerelmes voltam belé. Még most is majdnem. S ennek semmi köze a szexualitáshoz. A legszebb, legokosabb, legbelevalóbb, legtökösebb nő, akit valaha láttam, de tele gondolatisággal, idealizmussal és érzelmekkel. Megindított, már gyerekkoromban. A szeme, az arca. A határozottsága, ha üzenni akar, s a zavarban levő lány, amikor sikere van. S azóta is, akárhányszor látom, megmozgat. Nem értek vele mindenben egyet, de ez nem is lényeges. Nagyon tisztelem, ahogy kiáll a véleménye mellett. S akárhogy is, belemondja az álszent világ arcába a frankót. Mondom, nem értek mindenben egyet vele, de sok olyan gondolatot kimond, és jól mond ki, amik bennem is megvannak. Nem tévedhetetlen, de mivel értem a szándékait, nem akadok fenn a hibákon. Ha egyáltalán azok.
Fura, de lelki rokonságot érzek vele. Meglepő, hogy hasonló a gyerekkorunk, s a sok különbözőség ellenére állítom, a felnőttkori törekvéseink is. Az övé nagyban, az enyém kicsiben. Mosolyogtató, hogy még a haját is ugyanolyan vehemenciával piszkálja élő tévéműsorban, s ha leül, maga alá gyűri a lábát. Akárcsak én. (Na jó, nem azt akarom mondani...)

Egy kis bónusz: Megjelent Sinead O'Connor első albuma (bakelit!), most debütál a televízióban. Hihi.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr36821943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bahha 2007.08.07. 10:25:54

őt én is kiváncsian várom a szigeten. van benne valami vonzó.
süti beállítások módosítása