- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Vörös

2007. szeptember 23. - Antibaby
Anyukám sokadszor kezdi el, amikor Drisre terelődik a szó, hogy nem akar vörös, szeplős unokákat. Mélységesen fel vagyok háborodva a hozzáállásán, több okból is. Öcsémnek panaszoltam a minap, hogy már megint előhozakodott anyu ezzel a hülyeséggel, s előre utálja a meg sem fogant unokáit egy ilyen külsőség miatt, ráadásul stresszel azzal, hogy az én gyerekem nem lesz elég jó neki. Pedig milyen édesek is tudnak lenni a vörös gyerekek. Erről dühöngtem a tesómnak, de ő elkezdett hangosan nevetni. Nem értettem, mi olyan vicces. Erre azt mondta, az ő barátnője is vörös és szeplős eredetileg (most éppen szőke). Úgyhogy, ha anyunak szerencséje van, lesz 4-5 vörös, szeplős unokája. (hehe)
A két oldalbordát tegnap mutattuk be egymásnak, egy pesto-s tésztás, lekváros pancake-es, színesmécseses, lakáshelyzetet megoldani próbálós, fél egyig nevetős estén.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr586822155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

4651 2007.09.23. 12:52:21

Mostanában sok dolog váltott ki belőlem agresszív indulatot, de az anyukád viszi a pálmát egyértelműen. Bocsánat.

68941 2007.09.23. 17:46:05

Szia, szerintem annyira helyesek a vörös és szeplős gyerekek.Itt nálunk nagyon sokan futkároznak ilyen kinézettel a játszótereken. Aztán valahogy korosodva eltűnik a szép szín róluk, befestik, vagy bebarnulnak :( De lehet, hogy csak hazabeszélek, mert nekem a rokonaim között is található 1-2 hasonszőr :) :)

37131 2007.09.23. 18:09:36

Én meg megmagyarázhatatlan okból kifolyólag, de mindig is vonzódtam a vörös, s szeplős pasikhoz. Ehhez képest persze nem az van, de ez mellékes;)

19928 2007.09.24. 08:06:06

"Sten-Malténak nagy, vörös és elálló füle van. Nekem tetszik a nagy vörös és elálló fül."

27133 2007.09.26. 07:35:46

Azt kell válaszolni, hogy legalább nem lesz magyar gárda tag...
süti beállítások módosítása