- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Nem is ciki

2008. február 01. - Antibaby
Hát persze, amiben van zene meg játék meg blogláncos izé, abban én benne vagyok. A legújabb játék körülírása így hangzik: "Van az a szám, ami annyira ciki, véresen gáz, hogy kórusban köptök rá a haverokkal. Majd, a haverok hazamennek és te elkezded dúdolni, esetleg rögtön meg is hallgatod, mert tényleg szereted. Ezt soha, senkinek nem vallanád be, hacsak nem a blogodnak."

Sejtettem, hogy el fog érni hozzám a feladat, már gondolkodtam rajta, mi is legyen. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a csak "haveri" kapcsolataimban egyáltalán nem érdekel, hogy cikinek tartják-e, amit hallgatok. Az a két-három ember, aki meg igazán közel áll hozzám, magyarázat nélkül is érti, miért szeretem, amit szeretek. Nem hiszem, hogy bármelyik zenémet is szégyellnem kellene.
Még azt sem, amiről tudom, hogy gagyi. A múltkor már itt a blogban is megbeszéltük, időnként kellenek azok a dalok, amelyeknek semmi más feladatuk nincs, csak annyi, hogy jó kedvre derítsenek. Létezik olyan szám, amit ha egyedül vagyok, és vidámságra vágyom vagy táncolni szeretnék, beteszem. Ilyen Britneytől az Overprotected, vagy a Spice Girls Who do you think you are-ja. Ciki lenne? Ugye, hogy nem!

S ha már Gus adta át a stafétát, gondolkodtam, mi lenne az, amire ő "köpne", én meg szeretem. Nem is kérdés: JT. S akkor legyen tőle a Cry Me a River, amire a haveri körben több meglett férfi is azt mondta, imádja, de ne áruljam el senkinek. :) Egyikük azért látogatta a blogom, mert a rádiómban meg tudta hallgatni anélkül, hogy a gépén nyoma maradna. :)



JT egyébként az új Pepsi-reklám sztárja. Érdemes megnézni, mert ötletes, Justin részéről meg bevállalós. Szerintem ő nagyon bírja az ilyen munkákat, benne van minden laza dologban, és ráadásul piszok jól áll neki. A videót az Addict blogban találtam, s nem tudok sokkal többet elmondani, mint ami ott is szerepel: a hírességek sokkal hitelesebbek és szerethetőbbek, ha olyan, első blikkre nem túl előnyös képet mutató reklámokat is bevállalnak, mint amilyen ez is, illetve pl. a Guy Ritchie rendezte BMW-s Madonnával.



A labdát továbbdobom... szeretné valaki?

Update: Nem kérte senki, úgyhogy végül feltettem Nefrit kezét.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr676822701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

26032 2008.02.01. 16:56:23

A legeslegjobb Spice girls szám. Van vagy 10 éves, de még most is libabőrös leszek tőle. Imádom. Bolondos és impulzív, kell ennél több? :) Ciki e vagyok ezek szerint magam is?

Syl 2008.02.01. 19:03:02

Hm ..cikis szám... talán Blümchen-re mondanám azt h még most is virulok,ha meghallom 1-2 számát, de nagyobb társaságban vhogy nem dicsekednék vele. :P Meglepő, h. pont Justin egyik számát tetted ide példának, amikor most ő az egyik legnagyobb "sztár". :))

2582 2008.02.01. 19:22:34

Pont azért utálni is divat. Vagy legalábbis megosztja az embereket.

2582 2008.02.01. 19:37:38

Az a baj :), hogy nincs eltitkolt borzalmas zeném, így a feladatot nem tudtam tökéletesen teljesíteni. :)

56007 2008.02.01. 21:27:36

Oh, justin! JUSTIIIIIIIN!!!! JUSTINNNNN!!! én is ma találtam ezt a videót,ki is rakom, csak más szöveggel mint te. :-))))))

38951 2008.02.03. 10:04:44

Cry me a river! - simán letagadnám, hogy mennyire szeretem. Kábé mint Nelly Furtadónak a Timbalandes, helikopteres számát, aminek a címét sem tudom. (de ha tudnám sem, sem vallanám be...) :)

27368 2008.02.04. 21:01:22

rajta vagyok a témán!:D de nem is olyan könnyű, mint gondoltam

2582 2008.02.04. 21:13:54

ha ez számít, senkinek sem volt az. :)

Fannie 2011.08.26. 21:49:34

Mighty useful. Make no msitake, I appreciate it.
süti beállítások módosítása