- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Egy darabka belőlem

2008. február 12. - Antibaby
Másodszor is nekifutottam, és sikerült túlesni a "műtéten". Sokkal jobban be voltam pánikolva, mint múlt pénteken, amikor úgy éreztem, már teljesen felkészültem és legyek már túl rajta gyorsan.
A sebész doki egy nagyon jóképű fickó, de amikor a vizitdíj szóbakerült, belekezdett valami végeláthatatlan Kóka-SZDSZ-MSZP szidásba, képernyőt nem tűrő szavakkal tűzdelve tele mondandóját, én meg izgultam, hogy dühében nehogy félrecsússzon a keze. Nem csúszott. Ügyes volt, gyors, és folyamatosan kérdésekkel bombázott, hogy elterelje a figyelmemet. Szükség is volt rá, mert amikor felfeküdtem a zöld asztalra, úgy remegtem, mint a kocsonya. Kentek, szúrtak, vágtak, varrtak, aztán olyan hangot hallottam, mintha tűzőgéppel kapcsolnák össze az oldalamat, de az injekción kívül semmit sem éreztem mégcsak kellemetlennek sem. Végig arra koncentráltam, hogy az arcom elé tolt kis kocsin levő vágó és szúró szerszámokat ne lássam meg :) , mert tutira elájulok.
Ahogy lenni szokott, hazafelé olyan feldobott hangulatba kerültem, mintha épp a lottón nyertem volna. Újabb izgulnivalónak pedig ott a varratkiszedés. Meg az alvás, amit max. állva tudok elképzelni, mivel nyújtózkodni sem szabad. Hátamra, oldalamra nem fekhetek, hason meg felemelt karok nélkül belefulladok a párnába.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr1006822729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lina 2008.02.12. 12:32:33

Naugye, hogy nem fájt! Aztán majd kenegesd Contractubex-el, hogy ne hegesedjen. Nem tudom friss sebre mennyire lehet, de csak mondtak erről valamit.

2582 2008.02.12. 12:42:30

Egy hétig le sem vehetem a kötést. Illetve a doki veszi majd le.

vera 2008.02.12. 13:01:56

kitartás!!!!

22669 2008.02.12. 13:43:04

Ő Lina nem én Lina:) A lényeg, hogy túl vagy rajta.

muffin 2008.02.12. 18:17:22

jobbulást! :)

2582 2008.02.12. 18:25:05

Köszi nektek. Most épp nagyon fáj. Ez normális? A doki azt mondta, nem fog.

anyu(ha) 2008.02.12. 22:56:09

Gondolom, ilyenkor nem nagyon lehet elhinni, hogy a varratszedés nem fáj. Nagyon gyors gyógyulást kívánok :)

86215 2008.02.13. 00:09:19

Gondolom akkor múlt el az érzéstelenítő hatása... akkor természetes, hogy fáj. persze a dokinak általában sokkal kevésbé szokott fájni, mint a páciensnek (tényleg, tudtad, hogy ez a szó türelmest jelent?) Javaslom, hogy a párnát ne a fejed alá tedd, hanem gyűrd be a nyakad alá, így elemeli a fejedet az ágytól... esetleg csak az arcodat fordítsad oldalra.
süti beállítások módosítása