- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Az első beszólások

2008. május 13. - Antibaby
Múlt hét végén már a kimerülés határán álltunk, s ezzel párhuzamosan zsákutcába ért a lakáshitel-ügyintézésünk, egy nevetséges, banális szabály miatt. Most megint feltűnt egy kis fény az alagút végén.
Közben megérkezett az első (remélem, egyetlen) rosszindulatúskodás a szűk körű házasságkötésünkkel kapcsolatban, s bár tudom, hogy nem kellene foglalkozni vele, azért a kedves rokon körítésként odavetett félmondatai elég sértőek voltak. Igyekeztem ráhagyni, mert az ő gondolkodását megváltoztatni úgysem lehet, de legbelül majd' felrobbantam. Szomorú vagyok, hogy van, aki így gondolkodik. Nem is a véleménye zavar, hiszen eszem ágában sem volt házassági tanácsokat kérni tőle, mégis rám zúdította. Ami szarul esett, azok a rosszindulatú feltételezései. Az olyan mondatok, pikírt hangon, hogy "ha az én lányaim állnának elő ilyesmivel, annak egyáltalán nem örülnék, úgyhogy ne beszéld tele a fejüket ilyen hülyeségekkel!". A "lányok" egyébként 26 és 27 évesek, szerintem önállóan, saját fantáziájuk és vágyaik alapján is el tudják dönteni, milyen esküvőt szeretnének. Sem az én, sem a szülők befolyása nem szükséges hozzá.
S bezzeg az ő idejükben nem lehetett válogatni, s különben is, mit szólnak majd a rokonaik rokonainak rokonai... a hogyhíjják néni, akit 10 évente látok, és mindig bemutatkozik, mert nem is emlékszik rám.
Azért a jókívánság sem maradt le a beszélgetés (inkább monológ vagy prédikáció) végéről, mert szintén gúnyos hangon odavetette: "Remélem, tovább fog tartani, mint amilyen hirtelen jött." Köszi szépen.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr876822971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

29810 2008.05.13. 17:07:34

Az ilyenekkel tényleg nem kell törődni. Mi is úgy akar(t)unk összeházasodni,hogy maximum a szülők vannak a teremben,vagy csak kapnak egy képeslapot,hogy "összeházasodtunk,nekünk így tetszett".Aztán lent a vidéki tanyán egy füvön mezitláb-grillezős napot tartani.Estére meg magunk maradni. De anyagi okokból mindig tolódott a dolog,most meg már a Pöttöm lány fél éves.Nem kapkodunk.

39397 2008.05.13. 17:29:26

Na ilyenkor örülök h családom az maximálisan 2 fő, de az is kis jóindulattal :)

72833 2008.05.13. 18:09:11

na igen, ez a XY-nt még meg kéne hívni, mert különben megsértődik, meg mit szól, stb... Néha én is belegondolok, hogy még jó, hogy párom egyke, és viszonylag kicsi a családja, mert a kevés rokon közül is van pár akivel nincsenek jóban... az én szűk családi köröm is kb 25 fő Szoktunk is magunk közt poénkodni, hogy jobb lenne csak elmenni és aláírni, de aztán hallgathatnék egy egész életen át. Persze a ti szitutok ilyen szempontból más, és szerintem az ilyen csak irigykedik, meg aggódik hogy így jól lemarad egy ingyenbuliról... És ahogy pazzo is mondta, nem kell foglalkozni vele :)

2582 2008.05.13. 18:16:34

Konkrétan az ellen van kifogása, hogy csak mi ketten leszünk + a két tanú. Egyébként buli majd lesz, legalábbis én szeretném, csak kicsit később.

86215 2008.05.13. 18:45:39

Én most egy ilyen esküvőn voltam, ahol csak a két tanú az anyakönyvvezető, meg az "ifjú pár" volt jelen. A közvetlen környezetükben senki nem tud erről, beleértve a tizenéves gyereküket is... szóval ha titkos esküvő, akkor az lehet tényleg titkos is...

2582 2008.05.13. 18:47:53

A titkos az más, mert az titkos, nem tudja senki helyteleníteni. Mi nem akartuk eltitkolni, csak szűk körben szeretnénk.

816 2008.05.13. 18:55:14

az a baj a gonosz beszólásokkal, hogy az ember (legalábbis én biztosan) nem bírja őket elfelejteni. hiába hülyeség (mert tényleg az), valahogy újra és újra eszünkbe jut, és fáj. ha nekem lenne esküvőm, én is szűk körben szeretném tartani (nem lenne nehéz, a rokonságom a legnagyobb jóindulattal is max tíz fő, de abban már tényleg mindenkit beleszámoltam), szerintem az a fontos, hogy minden úgy legyen, ahogy ti szeretnétek, semmit se bánjatok meg utólag se. és persze kívánok előre is sok boldogságot :)

68941 2008.05.13. 22:28:29

mi nem mondtuk meg, csak jóval később. Ne foglalkozz velük, ilyenek akkor is lettek volna, ha rendes 2 millás esküvőt tartasz, mert valakit úgy is elfelejtettél volna meghívni, valakit, akit meg utál az xy, azt meg úgy is és akkor már eleve csak rosszul csinálhattad. Vagy a lagzi sem olyan, amilyet mások szeretnének, ezért is te lennél a hibás :) Na, de nem hergellek tovább, ne foglalkozz vele, nem miattuk házasodtok meg, hanem magatok miatt, nem NEKIK, HANEM MAGATOKNAK!! Erre gondolj, a harag is elszáll majd. Amúgy a nagy lagzi, nem egy olcsó mulatság, szóval, szerintem, ha ad rá pénzt a kedves rokon, barát, ismerős, akkor te is megszervezheted és már is hívhatjátok azokat is, akiket meg amúgy sem... :) Jaj, bocs a kirohanásért, de szomorúvá tesz, hogy mások mindig belemagyarázzák az ember jó kedvébe a rosszat!

51153 2008.05.13. 23:18:55

Nálunk csak szülők voltak, testvérek és a két tanú. Velük ebédeltünk egyet még aznap, a barátoknak meg tartottunk egy bulit a következő héten.

blues 2008.05.14. 00:40:11

Annak idején, amikor én kötöttem házasságot, egy réges - régi, szeles februári csütörtöki 11 órakor, akkor úgy gondolkodtunk, hogy aki akar, jöjjön csak el a házasságkötő terembe. Ehhez nyomdai értesítőt csinéltattunk, hogy 19... február 25.-én csütörtökön 11 órára meghívjuk a Városháza házasságkötő termében tartanó esküvőnkre. És mivel én mindig furcsállottam hogy csak a házasulók, tanúk, meg az anyakönyvvezető koccint, így megrendeltük az étteremből, hogy hozzanak annyi poharat,ahágy személy csak befér a házasságkötő terembe,meg jól behűtött Poliszúhoje pezsgőt és amikor odáig jutott az esküvő sora, hogy: és akkor koccintsunk az ifjú pár egészségére, akkor bejött négy pincér, tele pezsgős poharas tálcákkal, és végigkínálta a nagyérdeműt. Mi hátrafordulva emeltük poharunkat a minket ünneplőkre, megittuk a pezsgőnket, és kész. A pincérek összeszedték a poharakat, és visszavitték az étterembe mosogatni.:) Aztán elmentünk szűk családi körben ( egyenes ági és első fokú oldalági rokonainkkal) 12 fővel ebédelni a Tisza Szálló különtermébe.( naná, hogy Szegeden:))) Aztán szétküldtünk egy csomó nyomtatott lapot, hogy xy és felesége vz szives tudomására hozzuk, hogy házasságot kötöttünk. Hát így esett.

Ugyan 2008.05.14. 00:45:27

mi meghívtunk mindenkit az esküvőre, viszont nem volt semmiféle lagzi vagy ereszd el a hajam utána, szépen kettesben elmentünk vacsizni, mindenkit otthagyva. ünnepeljenek, ha akarnak, de az a mi napunk volt. nálunk is ment a fogszívás hogy mit fognak gondolni. túlélték. :) gratulálok. :)

verbeka 2008.05.14. 07:16:23

Ha az ember nem házasodik, akkor azért nézik hülyének, mert nem azt csinálja, amit 1000 éve mindenki, ha meg házasodik, akkor meg azért, mert nem úgy csinálja, ahogy 1000 éve mindenki.

gia 2008.05.14. 15:35:03

mi úgy tervezzük, hogy 2 tanú jelenlétében polgári, aztán flekkenezés haverokkal, majd templomi később valamikor (ha időnk engedi), lehetőleg az is számunkra kedves emberekkel, de ez persze csak álom. a templomit is legszivesebben 2 fővel dobnánk össze, de akkor hol marad az én fehér ruhás "cirkuszom" -amiről a hülye agyammal nem tudok lemondani, hiába hányok az azt követő néhány órától..
süti beállítások módosítása