- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

No comment

2008. június 02. - Antibaby

A Cotcot-on találtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr876823027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gia 2008.06.03. 09:04:32

egy akkora, de egy akkora Hammer-rel át tudnék gurulni az ilyen autósokon, hogy beszarás, húúúú de elkaptad egy gyenge pontom! én kb két éve élek PestCity-ben, és ezt a mentalitást még mindig nem szoktam meg... otthon (Erdély) szó ill. dudálás nélkül megállnak és nyugiban átengednek, ez reflex, csíkok az úttesten, zebra, láb a fékre. -és ez érvényes a kis városoktól Kolozsvárig, Brassóig mindenhol, nem azért hogy kishazámat fényezzem, de ez az igazság :( és baromira nem értem, hogy itt miért nem működhet ugyanúgy a dolog. Pasi több ideje él Pesten, és eleinte nagyon hülyén nézett rám, mikor én itt egy zebrán "csak úgy" elindultam... érted, "csak úgy"! bááá! elmagyarázta, hogy ez itt másképp mükszik mint otthon, és valóban, én is észrevettem, mikor a sötét ablakos merci az orrom előtt sepert el lassítás nélkül... azóta körülnézek... utttálooom!

Annika 2008.06.03. 16:46:46

Szia ,nagyon rég jártam itt és msot olvasom férjes asszony lettél!Gratulálok!és utolag is nagyon sok boldogságot kivánok nektek!!

2582 2008.06.03. 17:52:21

Annika, köszönjük.

26032 2008.06.04. 01:24:40

Atyaég...komolyan, néha együtt izgultam a szereplőkkel, hogy ne csapja el őket valami baromállat...

Evuuus 2008.06.18. 10:22:30

hát.eznevetséges. én. Egerben tanulok. és reggel mikro sietnénk az iskolába..egy barom se állna meg hogy átengedjen a zebrán. úgy csápolok nekik. egyszer leléptem.és neki állt feljebb..anyukájukat. :\
süti beállítások módosítása