- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Életjel

2008. június 30. - Antibaby
Elvileg megjavult a gépem, bár néha nagyon lassú. Elveszett néhány beállításom, de érdekes módon nem vagyok ideges miatta. Arra is jó volt ez a pár nap, hogy megbizonyosodjak róla, nem vagyok netfüggő, nem hiányzott a kattintgatás.
Eszemben volt jó pár post, de mire visszakaptam a gépem, természetesen elfelejtettem mindet. Egyetlen témára emlékszem. Azt hittem, ma este már tényként közölhetem, hogy aláírtunk egy lakás-adásvételit, de erre még várnunk kell. Talán holnap. Talán.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr926823085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása