- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Most őszintén...

2008. július 17. - Antibaby
Mingle2 - How Sexually Experienced Are You?

Ez a teszt rövid volt, velős, és érdekes eredménnyel szolgált. Tulajdonképpen minden kategóriában jóval az átlag alatt van az eredményem, de a velem egykorú, azonos nemű és ugyanott élő kitöltők átlagával teljesen megegyezik. Tehát "normálisnak" minősülök. Tehát2, az én korosztályombeli budapesti nők szexuális partnerei számának átlaga messze elmarad az egyéb kategóriákba tartozók átlagától. Hogy ez jó hír vagy rossz, mindenki döntse el maga.

(Hány éves a kapitány?)

Ott a végén, az eredmények után található néhány érdekes statisztika, kettőt ki is vágtam, a bloggerek/nembloggerek és a konzervatív/liberális arányt mutató ábrát, mert gondolatébresztő. Szabad a komment!

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr216823129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

réka 2008.07.17. 18:40:23

én minden kategóriában jóval az átlag alatt vagyok, amin nem is csodálkozom, mert extrém eset vagyok az egy szál partneremmel :D

egybeteg 2008.07.18. 01:34:39

Igen, erre az egészre a legjobb megjegyzés, hogy "hány éves a kapitány":) Vagy az árokásásnak találtunk egy új megjelenítést.:) Csak vicceltem, nem elég reprezentatív ahhoz.:)

36729 2008.07.18. 10:26:22

teszt kitöltve, eredmény: irulok pirulok.. :) a liberális/konzervatív arány viszont érdekes...

308 2008.07.19. 22:35:21

25 eves budapesti noknek atlag 7 partneruk volt, nekem 9 25 eves (vilagatlag) 11 partner, hat igen, elmaradottak vagyunk :) (juteszembe, van meg plusz egy partner, bar nem tartozik az o ertelmezesukbe) :kacsint:
süti beállítások módosítása