- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Nem az én műfajom

2008. augusztus 05. - Antibaby
Vége lehetne már az Olimpiának, már most unom. :)
Na jó, ez túlzás, de az az igazság, hogy egyáltalán nem érdekel. Mint a sportközvetítések nagy többsége sem. Tudom, kisebbségben vagyok, de teljesen hidegen hagy, hogy két teledoppingolt manus közül melyik a gyorsabb. Pláne, hogy nálam mind sokkal jobb, ilyen alapon bárkinek drukkolhatok. Attól meg, hogy az egyik pár másodperccel később ér célba, mint a másik, még mindkettő emberfeletti teljesítmény. Csak minek!?
Nem érzem én ezt át, ugye? A sport nem az én műfajom.

Az idei, pekingi Olimpia amúgy is disszonáns, még annyira sem tudok elköteleződni mellette, mint a korábbi években.
Nem, nem tudom, hogy lenne jó. De így nem.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr276823165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

19110 2008.08.05. 20:05:47

A sportközvetítések engem is hidegen hagynak, de az olimpia más. Az legalább annyira történelmi esemény is.

egybeteg 2008.08.06. 01:55:20

Mondjuk én sem vagyok oda az elkövetkező olimpia kapcsán, szomorúnak tartom, hogy egy diktatúra rendezheti, erőltetett mosolyok fognak sokasodni... Másrészt unom a sportok 90 százalékát, mint látványt.:) Azt viszont nem gondolnám, hogy történelem volna önmagában az olimpia. Sportközvetítés lett, csakúgy mint egy BL-döntő. Csak azért, mert az ókorban volt valami hasonló küzdés, a mostani még nem lesz történelem. Ha mégis, az nem a sportról szól, mint a müncheni, a moszkvai és a los angeles-i olimpia.

24757 2008.08.06. 14:32:29

Köszönöm, hogy elfogadtad. :) Gouranga!

19110 2008.08.06. 14:34:52

Nem a görög játékokról beszélek. Az újkori olimpiákat végignézve csaknem mindnek van valami történelmi jelentősége így vagy úgy. És számos vonatkozása: politika, diplomácia, háború és béke, orvostudomány, kémia, média stb. És persze, hogy nem csak a sportról szól, éppen ezt mondom. Egy ekkora nemzetközi sportesemény jóval többről szól, mint a sportról. Ha csak a sportról szólna, nem érdekelne, mint ahogy a többi sportközvetítés sem érdekel. Engem a felhajtás fog meg, a hepaj! :-)

2582 2008.08.06. 15:49:37

Inkább politika szeirntem, mint történelem. Bár a politika előbb-utóbb történelem lesz. :) Ezért lehet, hogy a megnyitót, szokásomtól eltérően, meg fogom nézni. Érdekel, melyik ország mit és hogyan fejez ki a bevonulásakor, milyen lesz a kínai műsor, stb. De lehet hallani a közvetítés cenzúrájáról is, ami megintcsak rossz érzéseket kelt bennem.

egybeteg 2008.08.07. 01:13:18

Szerintem nem így működik. De ez is csak egy vélemény.:) Csak szomorúság költözik szívembe, ha titeket olvaslak és a sportra gondolok. Picit felvetettem, és már igazoljátok is, miért nem szabad gondolni sem az önbecsülésre. Például.:)

19110 2008.08.07. 16:29:22

Egybeteg, azt hiszem, most egyáltalán nem értelek.

verbeka 2008.08.07. 19:28:28

én is olyasvalakivel élek, aki a kisebbséghez tartozik, és mivel szeretem, és azt akarom, hogy ne kelljen olyasmit néznie, amit ki nem állhat, soha nem nézünk sportközvetítést. a focit én sem bírom elviselni, de a női körlinget és sznúkert igen. az olimpiárol meg majd beszélnek a kollégák.

verbeka 2008.08.07. 19:31:11

ja igen, még azt akartam írni, hogy a foci eb-s céges tippversenyben úgy lettem 7. (40-ből), súlyozott átlagban pedig első (1.), hogy egyetlen meccset sem láttam, és az összes mérkőzést az eb megkezdése előtt megtippeltem. talán lottózni kéne...

egybeteg 2008.08.08. 01:29:33

Kaptárlakó: én meg Verbekát nem értem.:) Tulajdonképpen nem tudok mit kezdeni olyan pasikkal, akik utálják a focit. És ők sem tudnak velem mit kezdeni. Arra céloztam, hogy a nemzeti önbecsülés növekszik a megnyert aranyakkal, dagad a honfi kebel.:) Iróniának szántam, bár szerintem ennyire lehet nacionalistának lenni.

verbeka 2008.08.08. 08:13:13

egybeteg, kedves. ezek szerint nem fogjuk együtt leélni az életünket, én pedig leborulok fradifotelsör-férfiasság nagysága előtt. az olimpiai aranytól pedig nekem is dagad! 8 éve a Hannoveri világkiállításon nem értették miért örjöng az a ficko az óriáskivetítő előtt, mikor valami beazonosíthatatlan identitású névtelen Csollány nyert a gyűrűn.

szlivka 2008.08.09. 09:15:57

Én csak egyetlen mondatot szeretnék a beírásodhoz írni, hogy az amiről írsz főleg az atlétikát jellemzi, de egy kézilabda, vizilabda, tenisz és még sorolhatnék egy párat, igazán élvezetes lehet és nem két teledoppingolt harca természetellenes eredményekért. De persze az alapvető kérdés itt az, hogy szereti valaki a sportot nézni vagy nem, utána meg már mindegy, hogy olimpia az vagy nem. Na, ez nem egy mondat lett:).
süti beállítások módosítása