- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

De rövid ez a hétvége!

2008. augusztus 20. - Antibaby
Végre valahára elkezdtem az otthoni gyakorlatokat, amikről már hónapok óta azt füllentem a gyógytornásznak, hogy csinálom ám, rendesen, kisebb kihagyásokkal, de ugye rohanós a mai világ, nem jut ideje az embernek mindenre. Most jutott. Azóta alig bírok megmozdulni. Tuti, hogy nem a program rossz, hanem én szúrtam el valamit. Először egy napig iszonyú izomlázam volt, pedig ez csak gyógytorna, finom, apró mozdulatok, semmi több. Mára pedig becsípődött a vállam, és fáj, mint... mint. Mint nem tudom, mi.
Egyébként nagyon vicces kis lufifejű pálcikaemberekkel van illusztrálva a füzetecske, amiből a gyakorlatokat lesnem kell, egyszer talán be is szkennelek párat, mert igazán mókás, ahogy fejkörzést végeznek, lábat nyújtanak vagy hátat domborítanak. Ha rossz a kedvem, mindig azt nézegetem.

Viszont még a tűzijáték előtti, csendes, szinte üres utcás budapesti félnapban felfedeztük, mennyi szuper kis (és nagy) park van a leendő lakásunk közelében. Jó lesz ott nekünk, csak győzzük kivárni az átadást.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr726823211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sunnyboy 2008.08.21. 09:31:53

Egyik nővérem gyógytornász, másik tesitanár, mindkettőjüknek ilyen pálcikaemberkéket kellett rajzolgatniuk anno a fősulin, egyetemen egyes tárgyakból, ráadásul halál precízen:):)

Panther 2008.08.21. 13:30:41

Én is gyógytornásznak tanulok, és igen, nekem is kellett pálcikaembereket rajzolgatni, arányosan, nem ám vmi hányaveti babák voltak :D

Gert 2011.08.27. 02:54:11

Shoot, who would have thoguht that it was that easy?

Carlynda 2011.08.27. 16:40:38

Was totally stuck until I read this, now back up and rnuinng.
süti beállítások módosítása