- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Egy kis bulvár, mert van véleményem

2008. október 11. - Antibaby
Mint sokan mások, én is megcsodáltam Britney Spears új klipjét. Egyik szemem sír, másik nevet. Egyrészt öröm, hogy inkább az összeszedettség felé tart, mint a temetése felé (bár a két irány nem mindig különböző). Ez a video szerintem jobb, mint a szakadt neccharisnyás Gimme more, az énekesnőt animációval helyettesítő Break The Ice, vagy az agyondíjazott Piece Of Me. Tulajdonképpen, ha igaz, most ugyanott folytatja, ahol valahol a Toxic után abbahagyta. Az más kérdés, hogy annak sem, ennek sem én vagyok a célközönsége. Az egész Britney jelenségnek sem én vagyok.
Másrészt viszont bírtam volna egy olyan visszatérést, amilyet talán Madonna csinálna egy évekig tartó botrányos időszak után. Valami merész, "Tudjátok mit? Kapja be mindeni" típusú, nagyon ütős dalt és klipet, kicsit talán intellektuálisabb, elvontabb vonalon lépegetve. Hm.

A másik bulvár, hogy mindenhol emlegetik Joshi Bharat műsorát, Albert Györgyi egyik utolsó szereplésével, de szerintem egy hajszállal érdekesebb a Szulák és Más, amelyet az újságírónő halála napján vettek fel. Albert Györgyi enyhén szólva nem úgy fest benne, mint aki utolsó óráit éli. Sőt, szebb, csinosabb, összeszedettebb, vidámabb és barátságosabb is, mint ahogy az utóbbi években láthattuk. Elhangzik a műsorban néhány olyan mondat, ami utólag, a történtek ismeretében mellbevágó.
Úgy a műsor közepe tájékán szóba kerül, mi lenne ha. Mi lenne, ha őt mostantól csupa jó dolgok érnék, az élet napos oldalára tévedne és ott is maradna. Aztán, amikor egy másik kérdésre azt válaszolja, 45 évesen már ismeri a korlátait és nem hiszi, hogy ezentúl szépirodalmat írna, Lévai Katalin odaszól, hogy ugyan már, "45 év után kezdődik az élet, csak ezt még te nem tudhatod". Durva.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr546823345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sunnyboy 2008.10.12. 10:03:01

Én csak részleteket láttam ebből a Joshi Barátos borzalomból. Tudom, hogy ez a dolga, hogy a tv-nek hozza a nézőket, de abszolúte nem úgy tűnt, mint aki beleérzi magát más helyzetébe. Aki ráadásul el sem tudja képzelni, hogy hogyan juthat valaki eddig.(öngyilkosság gondolatáig), mert ő olyan kibaszott erős és okos, s neki ez soha nem jutott eszébe! /ez jött le/ Ő akar "segíteni" másokon...??aprót vicces, a sok hülye meg beveszi!

2582 2008.10.12. 11:35:19

A műsora tényleg borzalom, de magával Joshival nekem nincs bajom.

bahha 2008.10.12. 12:29:55

Köszi, hogy belinkelted a műsort, enélkül nem hiszem hogy láttam volna. Lévai Katalin - mint mindig - most is nagyon szimpatikus volt. Imádom a stílusát és a világnézetét. Albert Györgyit is szívesen láttam.

2582 2008.10.12. 14:46:05

Bahha, örülök.

sunnyboy 2008.10.12. 16:39:12

engem pont ez a Joshi idegesített, mintha elbeszéltek volna egymás mellett...és oda se figyelt volna mint mond a "páciens"...

2582 2008.10.12. 16:52:23

Oké-oké. Lehet, hogy nem neki való egy önálló tévéműsor, vagy legalábbis egy ilyen jellegű.
süti beállítások módosítása