- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Teszteltem a Nordsee-t

2008. október 12. - Antibaby
Megnyitott a Nordsee a Westendben. Egyes felmérések szerint ezt az üzletláncot várták legizgatottabban a magyar fogyasztók, ami meglepő, hiszen nem vagyunk valami nagy halfogyasztó nemzet. Tény, ami tény, külföldön járva nekem is ez a biztos pont. Ahol tuti, hogy tudok valamit enni, ha máshol nem, és a minőség is garantált.
A Westend-beli büfé sok szempontból nem hasonlítható össze a Nordsee nyugati nagyvárosokban üzemelő éttermeivel. Márcsak azért sem, mert az előbbi egy szűkített kínálatú snack bar, papírtányérral és műanyag evőeszközökkel, közös térben a Burger Kinggel és társaival, egyentálcával, az utóbbi pedig egy komplett étteremlánc, saját "terítékkel" és design-nal, valamint bővebb választékkal. A gond csak az, hogy az árak azonosak.
Ezen kívül nem tudom, mi lehet még más, de nem voltam elragadtatva a Westend-beli kajától. Nem rossz, nem rossz, a hal jó minőségű, az ízvilág a tengerhez valamivel közelebb élők ízléséhez igazított, ez idáig oké. Dris grillezett lazacfiléje ropogós, omlós, nagyon finom. De valami mégsem stimmel. Pedig a franchise miatt az alapanyagok minősége és a technológia adott, legfeljebb arra tudok gyanakodni, hogy mivel nálunk kevesebben vásárolnak, lassabb a forgás, a pultban levő szendvicsek nem teljesen frissek.
Erről jut eszembe, hogy már első ránézésre feltűnik, nem olyan csinos a tálalás, mint a bécsi vagy német pultjaikban, ahol már a látvány is kisebb fajta orgazmust okoz. Gyakorolni kell ezt még, de nem leszek túl szigorú, mert összességében örülök, hogy kísérletezik a cég Magyarországgal. Hátha.
Ha odáig is eljut az ügy, hogy saját éttermet nyitnak, Dris biztos, hogy visszatérő vendég lesz, és néha talán én is elkísérem.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr816823351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

10290 2008.10.12. 18:15:17

Már én is nagyon vártam, de arra gondoltam, elég fura (és megdöbbentő) lesz forintban látni az árakat... még nem voltam ebben az újban, de eltom képzelni, hogy a westend levegőtlen, nyomasztó hangulata miatt nem volt meg az érzés.

67331 2008.10.12. 19:00:33

Szerintem volt már Nordsee Magyarországon az Astoriánál..Csak befuccsolt..Akkoriban megfizethetetlenül drágának tartottam :S

2582 2008.10.12. 19:14:25

Igen, volt.

Ági 2008.10.12. 20:41:02

Hú de jó, nagyon vártam már.

EgyMásikÁgi 2008.10.13. 19:48:43

Az Astoriánál lévő nem igazi Nordsee volt, hanem egy élelmes magyar vállalkozó üzemeltette, koppintva a nevet, de nem tudott kitartani...Erről a HVG-ben és máshol is olvastam. Remélem, az igazi Nordsee meg tudja vetni nálunk a lábát és nyitnak majd önálló éttermet is, az lenne a Kánaán...:-) Bécsben mindig ott eszünk, a Westendben már háromszor is voltam, szerintem jó!

Gonzo 2008.10.14. 22:09:57

szerintem nem csak akkor, hanem ma is megfizethetetlen. sose adnék 2000 forintot egy szelet halra és némi köretre. nem az íz miatt, hanem mert ennyiért nem tudnék jól lakni, másrészt ennyi pénzből 3 fogást tudok enni egy kevésbé sznob étteremben. persze akinek ízlése, menjen a westendbe, és két műkörmös, szolizott p***a közé ékelődve lakjon jól ezzel a kajával. na jól kimagyarkodtam magam :)

90520 2008.10.15. 00:11:37

Én jelenleg Passauban vagyok, itt legalább 2 Nordsee van (50000-es város) és mindig van mindkettőben fogyasztó, pedig ehhez a városhoz sincs sokkal közelebb tenger, mint Budapesthez. Gonzo: egyébként a Nordseehez én sem ebédelni megyek /mennék otthon/, inkább az íze miatt egy kis szendvicsre... ;)

Gonzo 2008.10.15. 21:31:14

ma plázáztam, hogy mozizzak olcsón jót (mr-73), és úgy döntöttem, film előtt eszek egy pizzaszeletet a földszinten. 1 nem volt elég. egy másik helyen ettem másikat. út közben megnéztem magamnak közelebbről ezt a helyet. láttam is 1-2 szenvicset. aztán megnéztem a tálcára tett kajákat, és az arcokat, akik vásároltak. beleharaptam a 380 ft-os pizzaszeletembe, és tovább sétáltam. ja: 5 ft hiányzott a mozijegyemhez, így hazamentem depizni.

Koyie 2011.07.03. 18:44:28

Wow! That's a relaly neat answer!

Jayhawk 2011.07.04. 16:40:28

Filanly! This is just what I was looking for.
süti beállítások módosítása