- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Új "élmények"

2008. november 09. - Antibaby
Azért azt hozzá kell tennem a nagy örömködéshez, hogy amióta kiszakadtam a második kerület burkából (és ezt most sok mindenre értem, nem csak a lakhelyváltoztatásra), nagyjából 10x annyi félelmetes és lepattant emberrel találkozom. Ma délután velem szemben ült a buszon egy pasas, aki még ülő helyzetben is olyan labilis volt, hogy egy idő után tuti biztos voltam benne, végül arccal előre fog esni, pont bele az ölembe, és onnan aztán ki nem mozdítom a kb. 90 kg-ját... és  ezt most mindenki próbálja meg lemozizni magában! Vicces egy jelenet lett volna.
Alapvetően sokkal több az egy négyzetméterre eső részeg és/vagy lepukkant emberek száma itt újhonban, ami nekem elsőre és még másodikra is ijesztő, később meg majd biztos megszokom. Vagy nem.
Apropó, egyik este egy buszmegálló bódéja alatt ácsorogva kissé megijedtem, amikor a mellettem álló férfi nekirontott a jegyautomatának, ütötte, verte a könyökével, hangosan szitkozódva. Egy idősebb férfi odaszólt, hogy hagyja már abba, amire a pasi csak annyit morgott, hogy ha majd a masina visszaadja az elnyelt 300 forintját, akkor abbahagyja. Erre egy másik, fiatalabb és higgadtabb fiú odalépett, s odaadta neki az összeget. És a dühöngő elfogadta! Fogta az idegen pénzét, és elsétált. Utána vagy tíz percig azon kattogott az agyam, melyiken lepődjek meg jobban: hogy valaki pénzt ad egy ilyen dühöngőnek, vagy hogy az meg elfogadja.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr726823403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

19110 2008.11.09. 22:37:48

Egy rendes országban azon lepődnél meg, hogy miért nincs rendőr, aki azonnal lekapcsolja a szemetet. Ilyenekkel van tele a város, mindent, de mindent szétvernek, lehánynak, ellopnak, összetörnek, feldöntenek. Ferencvárosban lakom, tele van a környék két lábon járó problémákkal.

27731 2008.11.10. 09:45:19

nem fogod megszokni. egy szintén burokelhagyó. (aztán meg jól visszaköltöző ;-))

bluemoon 2008.11.10. 10:35:12

Üdv. a való világban! Mondanám, ha én magam már évek óta nem autóval járnék ugyanilyen okok miatt. Vessetek a mókusok elé! Mentségemre szolgáljon, hogy én vidéken dolgozom, és kies fővárosunkba én csak hazajövök. És értelemszerűen emiatt nem is kell tömegközlekednem, amikor meg kéne, akkor autózom. Inkább a dugóban ülök a saját autómban, zenét hallgatva, minthogy bárki a zsebembe hányjon, vagy rettegnem kelljen a villamoson izmozó kisebbségtől. ( ennek a Vessetek a mókusok elé kifejezésnek pedig az értelmét a Karcsi a Csokoládégyárban című film óta tudom, hogy nem annyira vicces, mint ahogy én azt elsőre gondoltam volna...:-)

bahha 2008.11.11. 18:22:57

legközelebb falura költözzetek.

bahha 2008.11.12. 21:20:41

gondoltam ott békésebb.

2582 2008.11.12. 22:42:07

Értem. Nem hiszem, hogy ez lesz a következő :), abszolút nagyvárosiak vagyunk. Ilyen emberek meg szerintem mindenhol vannak, csak legfeljebb nagyobb területen oszlanak el. :)

17197 2008.11.14. 18:21:57

Asszem ez is része az un. káerjópai életérzésnek.

Dora 2011.08.27. 00:17:36

I am taotlly wowed and prepared to take the next step now.
süti beállítások módosítása