- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Tea, méz, és megint az a fránya feng-shui

2008. november 29. - Antibaby

Eltelt majd' egy hét, beszedtem a gyógyszereket, vödörszámra ittam a hársteát, merőkanállal ettem a mézet, de még mindig fulladás határára kerülök egy-egy köhögőrohamtól. Hirtelen tör rám, de a legrosszabbak az éjszakák és a reggelek. Úgy 3 éjjel telt el azzal, hogy hajnali 2-ig, 3-ig folyamatosan köhögtem, úgyhogy nem csak én, de Dris sem tudott aludni. Először bevetettük a sok éves allergiájából levont jó kis tapasztalatait: párnákból csinált nekem egy olyan jó kis kuckót, ahol ülés és fekvés közötti pozícióban pont úgy áll a tüdőm, vagy a torkom, vagy a nemtudommim, hogy nem köhögök. Nagyon klassz volt, tényleg szinte azonnal (úgy másfél óra alatt) sikerült álomba szenderülni, de azóta úgy be van állva a nyakam, hogy alig tudom elfordítani a fejem.
Igen, én is nevetek rajta.
Aztán nevettünk tegnap este is, amikor az alvás előtti kínlódást próbáltuk oldani azon poénkodva, hogy biztos a vízerek, meg a feng-shui, mert lábbal az ajtó felé feküdni betegséget jelent, úgy csak a hullák, blablabla... aztán gondoltam egyet, próbáljuk ki, fej és láb helycsere... hát nem bejött!? Néhány köhintés, és már aludtunk is, mint a bunda, reggelig. A végén még kénytelen leszek hinni ezekben.
Szeretnék már más témákról is írni, de itt, a korlátozottan tévés és internetes lakásban, betegen, nem történik túl sok érdekes.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr366823421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bluemoon 2008.11.29. 20:46:22

Mindegy mi, de használjon végre!:-) Lehet, hogy itt az ideje a feng shui tanulmányozásának- merthogy talán idő is van rá. Gyógyuljatok. Ja, és ha jól sejtem ma Dris estéje van. Isten éltesse sokáig.

2582 2008.11.29. 21:07:46

holnap. :) köszi a nevében is.

kriszti 2008.11.30. 08:06:35

Nekem fél éve volt egy ilyen nátha szerű vackom, ugyanezekkel a tünetekkel. A köhögőrohamok jöttek e legvégén, és csak az eltartott kb két hétig :S Még gyógyszert is kaptam rá, de semmi nem használt..Majd egyszer elmúlik magától :)

19110 2008.12.01. 09:46:12

Jobbulj! :-) És ha ilyen erősen köhögsz, gondolom produktív köhögésed van, és nehezen képes oldódni. Valamikori kőkemény dohányosként sajnos van tapasztalatom ebben. Ilyenkor RENGETEG folyadékot kell inni, napi 4-5 liter simán belefér (de azért az ne mind hársfatea legyen), javaslok ambroxol-q nevű köptetőt (nem kell félni, a szirup édes, de lehet tablettában is kapni). Azonkívül nagyon jót tesz ilyenkor, ha rendesen párologtatsz. Érdemes nedves törölközőt tenni a fűtőtesthez, meg hát százezer egyéb módon párologtatni. Komolyan, sokat számít. Jobbulást kíván: Dr. Kaptárlakó :-)

Kerryn 2012.01.17. 01:27:27

You couldn't pay me to iognre these posts!

Jayvee 2012.01.18. 01:48:51

Thank you so much for this airtlce, it saved me time!
süti beállítások módosítása